Isbilen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Min gamle stol lukter fis og er moden for avfallsmottaket. Når jeg nå skal kjøpe meg en ny kunne jeg tenke meg samme stolen om igjen - men IKEA har selvsagt sluttet å produsere den, det var sikkert for mye for pengene. Jeg vil ha noe som den jeg har eller bedre - bred rygg og sete, avtagbare armlener (trenger ikke være så lettvint, men de må la seg demontere), mulighet for å tippe bakover, låse i oppreist stilling samt standard-pneumatikken (pschht) som stort sett alle stoler har. Min soon-to-be eks-stol er av direktørtypen, hvis det sier noe. Det vil bli tilbrakt atskillige timer daglig i den. Mener å huske den kostet 1500 kroner i sin tid, men kan ha vært på tilbud. Jeg er ikke så rik, så 1000-1500 er det jeg ønsker å måtte avse. Har jeg noen andre alternative enn IKEA? P.S: Hvis noen med sære interesser ønsker å legge inn bud på ett stykk meget velbrukt kontorstol med dertil distinkt odør, PM meg. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Bor i Kr.sand så vi har ikke IKEA her enda, men jeg har tenkt meg til Bohus, og kjøpe denne eller denne begge er syyyyyyyyykt gode å sitte i! Edit:Nummer to er faktisk bedre en den 1. Endret 2. oktober 2007 av Shahab Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Takk for tips, nummer to er jo faktisk godt innenfor budsjett også. Skal sjekke den ut til helga. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 *sete opp på ønskelista* Vil også ha direktørstol. Har en sånn kjedelig blå trillestol (direkte fra barnerommet) og en rød slitt en med armlener som jeg bruker, (gjester bruker den andre ). Den røde er god, men ganske slitt og ikke så myk og med så høy rygg som jeg ønsker. Ser litt på stoler for tiden.. og docking til laptop'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå