Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Trenger ny PC-stol

Anbefalte innlegg

Min gamle stol lukter fis og er moden for avfallsmottaket. Når jeg nå skal kjøpe meg en ny kunne jeg tenke meg samme stolen om igjen - men IKEA har selvsagt sluttet å produsere den, det var sikkert for mye for pengene.

Jeg vil ha noe som den jeg har eller bedre - bred rygg og sete, avtagbare armlener (trenger ikke være så lettvint, men de må la seg demontere), mulighet for å tippe bakover, låse i oppreist stilling samt standard-pneumatikken (pschht) som stort sett alle stoler har. Min soon-to-be eks-stol er av direktørtypen, hvis det sier noe. Det vil bli tilbrakt atskillige timer daglig i den.

Mener å huske den kostet 1500 kroner i sin tid, men kan ha vært på tilbud. Jeg er ikke så rik, så 1000-1500 er det jeg ønsker å måtte avse. Har jeg noen andre alternative enn IKEA?

P.S: Hvis noen med sære interesser ønsker å legge inn bud på ett stykk meget velbrukt kontorstol med dertil distinkt odør, PM meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*sete opp på ønskelista*

Vil også ha direktørstol. Har en sånn kjedelig blå trillestol (direkte fra barnerommet) og en rød slitt en med armlener som jeg bruker, (gjester bruker den andre :p). Den røde er god, men ganske slitt og ikke så myk og med så høy rygg som jeg ønsker. Ser litt på stoler for tiden.. og docking til laptop'n :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...