halvardm Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kan ikke spille av lyd med de interne høytalerene mine i min MacBook. Det går ikke ann å ta høyere eller lavere lyd, står bare en strek over lydikonet. Når jeg går inn i Systemvalg og velger lyd så finner jeg ikkje valget for "interne høytalere" men bare digital linje ut eller noe. Noen som har vært borti dette og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Prøvd å resette PRAM? Dette kan løse problemet, da informasjon om volum o.l. ligger lagret der. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Shut down the computer. Locate the following keys on the keyboard: Command, Option, P, and R. You will need to hold these keys down simultaneously in step 4. Turn on the computer. Press and hold the Command-Option-P-R keys. You must press this key combination before the gray screen appears. Hold the keys down until the computer restarts and you hear the startup sound for the second time. Release the keys. Forklar hvilke knapper ? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Command = Eple Option = Alt Eple+Alt+P+R Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vil bare legge til at på de nye Apple-tastaturene, er det ikke lenger noe eple-symbol på command-knappen. Eplet er byttet ut med "cmd", men har fortsatt symbolet ⌘ på seg, som jo er det symbolet alle programmer bruker for "Command"-tasten. Bare sånn tilleggsinfo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå