Gå til innhold

Ørti børti Acer ting på bærbare.

Anbefalte innlegg

Heisann, gamlefar har kjøpt seg en bærbar acer, skulle sjekke prosesser i dag og det er hele 70 prosseser som kjører, minst ti stykker er acer ditt og acer datt, noen som vet hva som kan skruest av av disse Acer tingene? kan umulig trenge alle de Acer tinga, hp'n min klarer seg fint uten slikt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor vil du ha dem bort?

Er vel en grunn til at Acer la dem inn tenker jeg...

9623190[/snapback]

Mange av de acer-programmene er unyttige, særlig for en gammel mann som ikke vet hva de er til.

Jeg ga rett og slett opp å fjerne skiten, formaterte harddisken og la inn en egen win xp-install.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne droppa alt sammen, men gamlefar bestemte seg for å prøve å innstallere vista før jeg kom, egentlig greit så han lærer noe, men kjipt for meg som må fikse etterpå.

noen som vet hvor mange prosseser det er standard i vista? her kjører det 80 prosseser og 800mb minnebruk :dontgetit:

Lenke til kommentar
Vel Acer er ikke mye tess, et par stykker i klassen min som har acer og de har problemer stadig vekk.

9624892[/snapback]

Det er nok du og de to klassekameratene dine som ikke er mye tess.

9627149[/snapback]

Second that.

Anyway, jeg kan abefale deg å laste ned HijackThis og så instalere dette.

Kjør en: "Do a system scan and save a log". Du får loggen opp etter den er ferdig. Kopier denne loggen og lim den inn her: http://www.hijackthis.de/en

Da vil du få en beskrivelse hva som er hva av prosessene og litt mer ;)

Good luck og håper det hjelper :)

Endret av Lednar
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...