Gå til innhold

Problemer med installasjon av ny harddisk!

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig kjøpt en ny WD 80gb harddisk. Jeg har satt den inn på riktig måte og startet pc'n. Når jeg da kommer inn i windows står det at den holder på å installere driver til den nye harddisken...

Men så kommer problemet: Hva gjør jeg så? Hvordan formaterer jeg den? Jeg har sett på Min datamaskin og i fdisk, men finner den ikke....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket OS er det?

Prøv å gå under Administrative Tools i kontrollpanel videre til Computer Management --> Dobbeltklikk på storage ikonet i høyre vindu --> Dobbeltklikk på Disk management... der skal det stå informasjon om diskene. Også mulighet til å velge partisjon og formatere. Er disken din der?

Lenke til kommentar
Hvilket OS er det?

Prøv å gå under Administrative Tools i kontrollpanel videre til Computer Management --> Dobbeltklikk på storage ikonet i høyre vindu --> Dobbeltklikk på Disk management... der skal det stå informasjon om diskene. Også mulighet til å velge partisjon og formatere. Er disken din der?

Nei, der ligger kun de to andre diskene (partisjonene) mine....

Edit:

Fant den nå, den stod under den andre, som disk 1. Hva gjør jeg så? (Det står ett sånt forbudt skilt der, hva betyr det?

Edit2:

Det var da veldig å mye man fant ut når man begynte å lete.. :)

Jeg fant ut av det nu... TUSEN TAKK FOR HJELPA!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...