Rudde Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har væt rundt og titett litt på LCD TV'er på Elkjøp osv.. Merket at alle biligmerkene selom det er sony osv.. har dårlig bildekvalitet (Prisklassen 6500) Forhånd til min bilderør TV (28") så syns jeg LCD er mye dåligere. Jeg er ute etter en TV som har KRYSTALLKLART bilde! HD Ready, HDMI, DVI-D, Scart.... Bildet skal være krystallklart helt opptil 0.5 meter unna TV'en skal mest brukes til FIlm, GAming. Hold der helst rundt 5k Takk for svar x] Lenke til kommentar
maedox Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg tror dessverre jeg må skuffe deg og si at du får langt i fra det bildet du er ute etter for 5 000. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Rundt 5k ok da 6.5k?? Får jeg no bedre bildet i den prisklassen? Lenke til kommentar
sniK Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det finnes ingen flatskjerm TV-er på markedet per dags dato som gir krystallklart bilde fra 0.5 meter. Da må du i såfall gå ned i 20"-størrelsen eller mindre. For 6500,- kroner får du det du betaler for - og det er som oftest dritt. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 ok 0.5 meter er jeg skjelden men TV'en min stor ved sina PC-en så det hander jeg bare ruller litt tilbake så blir jeg sittende sånn xP 2 meter unna da?? Lenke til kommentar
sniK Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hæ? Beklager, men jeg forstod ikke et ord av det første. To meter unna? Hvor stor TV er du på jakt etter? Du skal slite med å finne noe som er så bra som du vil ha det til 6500,- kroner. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Sry skrev dette i en hast før jeg skulle legge meg xD ble litt utydelig xP Jeg er ute etter en 32" LCD TV med klart bilde opptil 2 meter unna! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Er dette noe å satse på?? Lenke til kommentar
sniK Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg anbefaler deg å besøke en elektrobutikk hvor du kan se hvor god TV-en er for folk har forskjellig oppfattning om hva krystallklart bilde er. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=53356 6000 kr for en QPvision 32" LCD.. best i test for lyd og bilde i VG Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Den har bare 1600:1 kontrast og har ikke hørt om merket før :/ Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Den har bare 1600:1 kontrast og har ikke hørt om merket før :/ 9634129[/snapback] Jeg kjøpte 42" versjonen av den tv`en og kan si at kontrasten er råbra! QPVision fikk best i test av VG og "Lyd&Bilde". Jeg synes tv`en rett og slett er grisebra! Anbefalles på det sterkeste! Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvilken HDMI versjon bruker QPvision? Vet ikke om det har noe å si, men ps3 bruker versjon 1.3 og får man bedre ytelse om man har en LCD TV som støtter 1.3 versjonen? Eller vil jeg få ett like bra bilde selv om TV'en for eksempel har verjson 1.1/1.2. Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hvilken HDMI versjon bruker QPvision? Vet ikke om det har noe å si, men ps3 bruker versjon 1.3 og får man bedre ytelse om man har en LCD TV som støtter 1.3 versjonen? Eller vil jeg få ett like bra bilde selv om TV'en for eksempel har verjson 1.1/1.2. 9639122[/snapback] Har overhodet ikke peiling. Når man kjører i gang HD på QP`en så blir det uansett råbra! Storfornøyd med tv`en:) Endret 5. oktober 2007 av tom_bjk Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nice, vente til bursdag så blir det en QPvision på meg Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Smart valg,du kommer garantert ikke til å bli skuffa! Jeg digger tv`en hvertfall. Veldig mye tv for penga! Lenke til kommentar
pjotrogsteik Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Den har Hdmi 1.0 står på oversikten viss jeg ikke har misforstått. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har væt rundt og titett litt på LCD TV'er på Elkjøp osv.. Merket at alle biligmerkene selom det er sony osv.. har dårlig bildekvalitet (Prisklassen 6500)Forhånd til min bilderør TV (28") så syns jeg LCD er mye dåligere. Jeg er ute etter en TV som har KRYSTALLKLART bilde! HD Ready, HDMI, DVI-D, Scart.... Bildet skal være krystallklart helt opptil 0.5 meter unna TV'en skal mest brukes til FIlm, GAming. Hold der helst rundt 5k Takk for svar x] 9622872[/snapback] Åssen kan du kreve så mye, når du ikke gidder å gi mer enn 6.5k? også sier du helst under 5k. Kjøp deg en 100 HZ pc skjerm, eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Tatung sin 32" kunne kansje vært noe.. Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Tatung suger slapp... Vurderte å kjøpe den helt frem til jeg fikk prøvd den. Styr unna. Grei på 1080p,men det er det eneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå