Gå til innhold

Krystallklart bilde! 5k

Anbefalte innlegg

Jeg har væt rundt og titett litt på LCD TV'er på Elkjøp osv.. Merket at alle biligmerkene selom det er sony osv.. har dårlig bildekvalitet (Prisklassen 6500)

Forhånd til min bilderør TV (28") så syns jeg LCD er mye dåligere.

Jeg er ute etter en TV som har KRYSTALLKLART bilde! HD Ready, HDMI, DVI-D, Scart....

Bildet skal være krystallklart helt opptil 0.5 meter unna TV'en skal mest brukes til FIlm, GAming.

Hold der helst rundt 5k

Takk for svar x]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ingen flatskjerm TV-er på markedet per dags dato som gir krystallklart bilde fra 0.5 meter. Da må du i såfall gå ned i 20"-størrelsen eller mindre.

For 6500,- kroner får du det du betaler for - og det er som oftest dritt.

Lenke til kommentar
Hvilken HDMI versjon bruker QPvision? Vet ikke om det har noe å si, men ps3 bruker versjon 1.3 og får man bedre ytelse om man har en LCD TV som støtter 1.3 versjonen? Eller vil jeg få ett like bra bilde selv om TV'en for eksempel har verjson 1.1/1.2.

9639122[/snapback]

Har overhodet ikke peiling.

Når man kjører i gang HD på QP`en så blir det uansett råbra! Storfornøyd med tv`en:)

Endret av tom_bjk
Lenke til kommentar
Jeg har væt rundt og titett litt på LCD TV'er på Elkjøp osv.. Merket at alle biligmerkene selom det er sony osv.. har dårlig bildekvalitet (Prisklassen 6500)

Forhånd til min bilderør TV (28") så syns jeg LCD er mye dåligere.

Jeg er ute etter en TV som har KRYSTALLKLART bilde! HD Ready, HDMI, DVI-D, Scart....

Bildet skal være krystallklart helt opptil 0.5 meter unna TV'en skal mest brukes til FIlm, GAming.

Hold der helst rundt 5k

Takk for svar x]

9622872[/snapback]

Åssen kan du kreve så mye, når du ikke gidder å gi mer enn 6.5k? også sier du helst under 5k. Kjøp deg en 100 HZ pc skjerm, eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...