4MB Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Hallo! For en stund siden formaterte jeg PC-en. Men etter formateringen fikk jeg ikke noe lyd ut av høytalerne. På control panel fant den heller ingen devicer. Driver CD-en har jeg selfølgelig ikke, men jeg skrudde opp maskina for å ta en titt på lydkortet da jeg så at det er en del av hovedkortet. Det er bare en sånn liten boks som stikker ut av hovedkortet med inngangene. Så hva gjør jeg? Takker! EDIT: Så at det var merkelig skrevet *sliten Endret 3. oktober 2007 av Dizzaton Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har du windows (non-pirate) så kan du jo bruke windows update. Eller bare gå inn på hjemmesiden til de som lagde hovedkortet ditt, de burde ha drivere der.. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Har lastet ned alle oppdateringer(på custom), men det virker fortsatt ikke. Har lett litt på www.amd.com, men klarer ikke å finne noe sound card driver der.. Kunne noen hjulpet meg med å finne den? Endret 3. oktober 2007 av Dizzaton Lenke til kommentar
HAG Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Last ned CPU-Z, det "programmet" forteller det meste om CPU, RAM, MB ++ i "hovedkort" får du vite produsent og modell. Har vel lagt inn driverene til hovedkortet? etter det se på hvem kortet kommer fra og gå dit og finn driverene til lyd"kortet". Lenke til kommentar
4MB Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Navnet på hovedkortet vet jeg. Det er AMD Athlon. Men jeg klarer ikke å finne noen drivere for lyd kort på siden dems. EDIT: Ja, jeg vet jeg skrev prossesor navnet nå Endret 3. oktober 2007 av Dizzaton Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
4MB Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Tråden kan stenges. Jeg fant ut av det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Du kan endre emnetittelen din likevel, og skrive løsningen her så andre kan med lignende/samme problem kan finne en løsning uten å opprette en ny tråd. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 "Løsningen" var at jeg søkte feil. Men jeg kan godt skifte tittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå