pt33 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har ECS P965T-A og Arctic Cooling Silentium Pro T3. Har klødd meg i hodet de siste dagene ettersom jeg ikke greide å forstå hvilken plugg som skulle kobles til kabinetthøyttaleren. Fikk beskjed fra produsenten av kabinettet at det ikke var kabinetthøyttaler i boksen ettersom det stadig oftere var en funksjon som var innebygget i hovedkortet. Det er da tydeligvis ikke på hovedkortet som Hardware anbefalte til denne boksen. Gjør det noe? Trenger man egentlig den høyttaleren? Er det noe vits/ mulighet for å kjøpe den løs og montere inne i kabinettet? ++pt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Eg ser ikkje det heilt store behovet. Kan kanskje være grei å ha på hovudkort som gjer feilmeldingar via den, men kan aldri påstå å ha brukt det. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kjøpte nylig et kabinett og var ikke noe høyttaler der heller, men i posen med skruer, pakninger, etc. lå det en slags buzzer med to ledninger og kontakt merket speaker, som skal settes på fronpanel connectors. Hvorvidt noen selger slike "i løs vekt" er jeg usikker på. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Fjerna min jeg, bare i veien og irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå