Gå til innhold

Hva som kommer til å skje med spillene framover

Anbefalte innlegg

Den dagen når Crysis kommer til Pc, så kan det skje endringer i hva anmelderene kan mene. Har sett gang på gang att spill som får dårligere grafikk en Bioshock og Gears Of War får trekk pga det.

Da vil det skje når Crysis kommer ut," viss det ikke har Crysis-grafikk" så får det trekk i karakteren når det gjelder grafikk

Dette synes jeg er veldigt tragisk og kan heller ikke sammenligne konsollen vs pc som koster garantert mer enn PS3 og 360 for den saks skyld.

Dette vil føre til att det meste spillene får minus pga har ikke Crysis-grafikk osv

Så da kan spillet få 7 på grafikk siden det ikke har grafiske kvaliteter som Crysis har

Og da synes jeg att Crysis skal få minus siden det trenger en veldig veldig sterk pc for å dra spillet optimalt og med flotte effekter og grafikk og fps over 40.

Diskuter ivei!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor bryr du deg om hva anmeldere skriver pga grafikken? De fleste legger jo sammen resultatet av flere ting, som f.eks grafikk, lyd, gameplay, historie. Man behøver jo ikke være Petter Smart for å skjønne at hvis et spill får 7/10, der grafikk er det eneste som trekker ned, så er spillet faktisk fortsatt bra.

Lenke til kommentar

Jaja men har sett masse anmeldelser så antyder dem fleste viss det ikke har gears of war grafikk "mener teknisk grafikk" så skal spillet få trekk. Stemmer det ikke det er bare til å finne eksempler kan ta for eks Halo 3

Der sa det det ikke hadde GeoW eller Bioshock grafikk og fikk minus pga det :thumbdown:

Lenke til kommentar
Skal Crysis få minus fordi det ser pent ut og trenger en kraftig pce for å dra det på Ultra High?  :nei:

Men kan være enig at folk kommer til å bli bortskjemte når det gjelder grafikk når man har vent seg til Crysis nivået.

9622832[/snapback]

Hvor mye må man ut med for å dra det på fulleste med 60 fps, tipper mer enn 9000kr

Og skal garantere att dem som kun har konsoller som så jeg kommer til å bli plaget "haha Crysis denger alt som heter konsoller" osv.......

Men viss folk er villige til å betale så mye for 1 spill så versegod

Er det bare det spillet som er ene og alene til PC

Det tror faktisk jeg, det er det eneste spillet som frister til PC, resten kommer til konsoller. :thumbup:

Lenke til kommentar

Alle spill som ikke er kommet blir hypet noe jævelig. Jeg vet faktisk ikke om dette spillet er sluppet ennå da jeg har mer enn nok med å følge med på andre spill og konsoller. Alltid smart å se litt bakover i tid.

Da morrowind kom var folk helt åh og ahhh! Men etterhvert så kom det spill som var like bra og bedre slik vil det hele tiden være. Selv om du i dag må ha en monster pc for å dra rundt Crysis er det nok av fete andre spill man kan bruke tiden på. Så kan du heller hoppe på crysis til våren og le rått av de som bruke xxxx tusen spenn på et grafikk-kort i dag som ikke er verdt mer en halvparten til våren.

For å si det slik. Utviklingen går framover på spillfronten. Det har den alltid gjort i de foregående år det vil den gjøre framover. Det som alltid er mest artig med spill er det man ikke har hørt om før de kommer ut. Gears of war på xbox360 tok jo alle med storm. Halo derimot infrir ikke helt fordi alle har så sinnsyke forventninger. For ikke å nevne S.T.A.L.K.E.R. som folk "oooh"et og "aaahhh" et over i nesten et år før det kom pga screenshots. Jeg har spill spill nå i over 20 år (ja jeg er gammal) og en ting har jeg lært meg. Stol ikke på forventningene til et spill. Vent til det er ute og les anmeldelsene. Det er ikke alltid det peneste spillet er det kuuleste. Det er bare å nevne fallout1 og 2 så skjønner nok de fleste hva jeg mener.

Hvem hadde foresten hørt om World in Conflict for et år siden og bitt seg merke i at det kanskje blir årets spill?

Jeg kommer til å vente med å kjøpe gta4 til jeg ser hvilken konsoller det funker best på . Eier både ps3 xbox360 og ikke verdens rasketste pc.

Lenke til kommentar

Når det kommer til å sette karakter på grafikken til et spill syntes jeg det burde legges mer vekt på optimalisering, og ikke bare ta utgangspunkt i at alle har 8800GTX i Sli.

På min forrige PC var FarCry det første spillet jeg fikk, og det kunne jeg spill med tilnærmet full grafikk. FarCry var og ble det spillet jeg hadde med best grafikk, fordi i alle nyere spill måtte jeg skru grafikken litt ned for å oppnå ytelse, og da havnet jeg alltid under FarCry-nivå.

Om Crysis et spill nå får 7/10 eller 10/10 i grafikk spiller liten rolle for meg, fordi jeg må skru den ned uansett. mest sansynlig ville det være en fordel for meg at det fikk 7/10.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle ikke spill få minus hvis det ikke har like bra graffikk som Crysis? Crysis setter kanskje en ny standard på graffikk, og mange vil vel gi graffikken 10/10. Så hvorfor skal da et annet spill, som ikke har like bra graffikk, få karkakteren 10/10?

Graffikken må oppdateres hele tida, Crytek har tydligvis skjønt hvordan det skal gjøres. Alle andre som ikke skønner at tekonlogien går videre, kan dra til helvete.

Lenke til kommentar

Eneste spillet jeg kan huske i farten som ble kritisert for å skuffe grafisk i forhold til Bioshock og GOW er Halo 3.

Og for å være helt ærlig så må man få lov til å forvente at et så etterlengtet spill som Halo 3 skal kunne konkurrere grafisk med et spill som ble gitt ut for over et år siden. Og det var vel forøvrig ikke grafikken som var hovedankepunktet mot å gi Halo 3 en sekser på terningen (hos de fleste)...

Når det er sagt, ingen spill trenger supergrafikk for å være et superspill. Spilte gjennom Monkey Island 1 og 2 her om dagen, og det var mer givende enn en del annet jeg har spilt på konsoll i det siste.

Lenke til kommentar
Grafikken må ikke oppdateres, men mange utviklere føler at de må det. God grafikk selger rett og slett bra.

9642990[/snapback]

Ser at flere foretrekker at grafikken ikke utvikles, hadde det ikke gjort det så hadde vi nok spilt crappy 2D spill fortsatt.

9644004[/snapback]

Hvem?

9644124[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...