gotdotnet Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hei jeg vurdere å kjøpe meg en kvm-switch slik at jeg kan sitte ved en skjerm og ha mulighet til å kontrollere flere datamaskiner... Ønsker at kvm-switchen har slike egenskaper: - Høy oppløsning (helst bedre enn 1600x1200) - kvm-switchen må klare å vise grafikken i dataspill (støtte DirectX ? ) - DVI utgang for skjerm - meget bra oppfrisknings frekvens - Den må fungere... (har lest en reviews om kvm-switcer og der stod at enkelete ikke helt fungere.. tastene på tastaturet sluttet å virke etc.... - Mulighet til å koble til mus og tastatur - Fungere både mot Windows og Linux datamaskiner - Pris max 3000,- Her er en kvm switch jeg har vurdert, men er usikker på om den er god nok: ATEN MasterView CS-1764 (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=309170) Den koster en del penger, men er den verdt de ekstra pengene... hvilken kvm-switch anbefaler du meg ?? Lenke til kommentar
gotdotnet Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei Jeg har undersøkt litt og funnet ATEN MasterView CS-1764 til å være interessant. Jeg har lest spesifikasjonene om denne kvm-switchen på Amentio og Komplett. På Komplett sier dem at denne kvm-switchen støtter 1920 x 1200, mens Amentio sier 1600 x 1200 Her link til produktet hos Amentio og Komplett - Komplett - Amentio Hva tror du er riktig spesifikasjon av 1920x1200 eller 1600x1200 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå