PgUp Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hva må det ultimate gutterommet inneholde? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Gaming PC Next Gen Konsoll Stereo (da med STORE Cerwin Vega høytalere - gutterommet skal spille høyt og med bra trøkk, ikke nødvedigvis nøyaktig ) Sofa TV - går selvsagt med konsollen. bokhylle laget av leca blokkr og treplanker? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vel, er jente så kanskje dere ikke burde høre på meg, men hva med å ha det fint sånn at det er lett å få med seg jenter/damer inn? Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hva liker så jentene guttene har på rommet da? En god seng? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hva liker så jentene guttene har på rommet da? En god seng? 9628868[/snapback] Stor OG god faktisk At rommet er ryddig, farger som matcher og et bilde her og der skader jo ikke Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vel, er jente så kanskje dere ikke burde høre på meg, men hva med å ha det fint sånn at det er lett å få med seg jenter/damer inn? 9628860[/snapback] pføy, du er jo jente, hører ikke på deg på dette punktet Nå er jeg beveget meg fra gutterommet til ungkarsleiligheten da, men innspill fra det fagre kjønn er vel gøy, med mindre det er "uff de høytalerene var store og stygge, de må du kvitte deg med!" Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så det må altså være fint, ha stor seng, bra anlegg med store høyttalere, PS3 / X360 og en HDTV.. Vel jeg er sånn halvveis der.. Har anlegg og X360, og kjøpte meg HDTV i dag faktisk, 32" Men har en liten seng og det er ikke så veldig fint så det gjør noe, selv om det faktisk ikke er så rotete som det pleide å være Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Et rom må ha det nødvendige, og være ryddig. Det er noe kjedelig å måtte vasse i gamle klær og cd-cover for å komme til senga. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Billardbord, Flipperspill, komplett hjemmekino med projektor og tilhørende PS3 og X360, sofagruppe, colaautomat, et par PC-er i nettverk... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Oi, der sa du noe pooltable er alltid gøy Gammel arcade maskin, gjerne med fungerende myntinnkast og valgfrie spill? (moddet seff). Jeg har også drømt om en "gammeldags" (med cD plater da ) jukeboks Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Billardbord, Flipperspill, komplett hjemmekino med projektor og tilhørende PS3 og X360, sofagruppe, colaautomat, et par PC-er i nettverk... 9629407[/snapback] På god vei jeg da.. mangler bare sofa'n, TV'n og konsollen EDIT: og mere plass Endret 4. oktober 2007 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Okei, får skrive opp hva jeg mener det ultimate gutterommet bør ha da. Skrivebord To gode kontorstoler Stort skrivebord, med god løsning for ledninger, sånn at man unngår ledningskluss. En pen MacBook (Pro), med en 23" Cinema Display koblet til, samt trådløs mus/tastatur fra Apple En Mac Pro/HP Blackbird 002 med enten 30" Cinema Display eller Dell-skjerm (eller en annen pen en) En god skrivebordslampe, og noen spotlights over skrivebordet, som lager fint lys Kjøleskap under pulten, med brus/snus/mat/smoothie/whatever Kaffemaskin (Telefon) Direkte uttak til strøm/ethernet på pulten (du må da ha en 10-15 cm kant bak pulten, mot veggen) Sofa-område God sofa med plass til 3 personer. Gjerne en fotskammel som er "innebygd", så du har en del av sofaen som er ekstra lang. Clicky for eksempel Lavt og pent bord Stor HDTV Prosjektor til film PS3 og XBOX360 Godt stereoanlegg, med diskré men gode høyttalere. Multifunksjonsfjernkontroll til TV/prosjektor/DVD/stereo Spotlights i taket, med fjernkontroll for å dimme når du skal spille/se film/tv Seng Stor og god dobbelseng, med to pene, diskré nattbord. Bord som kan kjøres over senga, til å ha laptop/mat på. Fjernkontroll for å styre lys Veggene på rommet skal være hvite, og med et fint tregulv, som er nokså mørkt. Veggene skal være dekorert med pene bilder i svart/hvitt, og pene innrammede plakater. Oj, ble litt langt, men det er nå så. Det hadde ihvertfall vært et genialt rom for meg. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Direkte uttak til strøm/ethernet på pulten (du må da ha en 10-15 cm kant bak pulten, mot veggen) 9634374[/snapback] Hvorfor det? Skal du først ha dette så lett tilgjengelig så bygger du det jo sjult, og da behøver det ikke bygge mer en 5mm Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 stoort speil i taket over kingsize sengen Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 sorry folkens, men for meg er det litt forskjell på Play-Boy rom og gutterom.. Er du playboy så er alt strøken glatt, ment for å imponere.. og personen som bor der (i mine øyne) er rett og slett en ekkel innpåsliten type.. Et gutterom inneholder alt det du vil ha men er laget for å ha det konfortabelt og et bra sted å se film.. Begynner du med speil i taket, flotte møbler, alt matcher med bilder og greier så heller det over mot playboy rom... blir nesten litt gay for å si det rett ut Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 sorry folkens, men for meg er det litt forskjell på Play-Boy rom og gutterom..Er du playboy så er alt strøken glatt, ment for å imponere.. og personen som bor der (i mine øyne) er rett og slett en ekkel innpåsliten type.. Et gutterom inneholder alt det du vil ha men er laget for å ha det konfortabelt og et bra sted å se film.. Begynner du med speil i taket, flotte møbler, alt matcher med bilder og greier så heller det over mot playboy rom... blir nesten litt gay for å si det rett ut 9642611[/snapback] speil over sengen gay? Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Begynner du med speil i taket, flotte møbler, alt matcher med bilder og greier så heller det over mot playboy rom... blir nesten litt gay for å si det rett ut 9642611[/snapback] Jeg syns da det ultimate gutterommet burde inneholder gode og stilige møbler som matcher resten av rommet. Bedre med et gutterom du kan ta med jenter til en et stygg nerdebule. - Prosjektor - Gaming konsoller - pc - stor seng - kul innredning - film postere, gjerne innrammet for å matche. Eller kanskje litt for gay Footy? Endret 5. oktober 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nei ikke gay, men ut i fra forklaringen til noen oppover så ble det litt for klissete noen steder.. Speil over sengen, vill aldri falt meg inn. Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 speil over senga er kanskje litt for mye men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå