Gå til innhold

Skjerm switch?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er få skritt unna å bestille ny PC. Jeg har satt opp akkurat hvilke deler jeg skal ha, og har det meste klart. Jeg tenker på å bruke 2 skjermer, en til den eksisterende og en til den nye (uten om dette har jeg også en gammel PII som jeg tenkte å slenge inn linux på).

 

Jeg har ikke så god plass og kommer derfor til å ta i bruk skjerm switch til alle 3 PC-ene inntil det problemet er løst. Det jeg da tenker på er;

 

Etter hva jeg _tror_ vil jeg ikke oppnå optimal ytelse ved å bruke en hvilken som helst skjerm switch. Den ene PC-en har jeg Geforce2 Ti Deluxe og på den nye får jeg Sapphire Radeon 9700 Atlantis. Finnes det noen skjerm switcher som ikke fjerner ytelse på noen av disse skjermkortene? Eller er ikke det noe problem uansett? Noen som har noen tips? Eller bør jeg absolutt bruke 2 skjermer til de 2 (3) PCene?

 

PS! Jeg ønsker en skjerm switch med mulighet til 4 PCer (siden får 3 til sammen). Er også ønskelig at det er valgfritt om jeg kun vil ha en mus og et tastatur tilkoblet alle PCene, eller en til hver.

 

Håper noen har mer peiling enn meg :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen.

 

en Skjermswitch vil da overhodet ikke redusere ytelsen på skjermkorta! Eneste som _muligens_ kan bli redusert er bildekvaliteten. Sjekk rundt på diverse web-shoper. Kanskje Elfa og Clas Ohlson også har noen.

 

Ok, ok. Noe jeg fikk beskjed å sjekke opp bare. Ville forsikre meg om det. Men da er det nok ikke noe problem.

 

Takker for hjelpen. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...