Ray83 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvordan lager jeg snarvei til en fil via command? Trenger et script som gjør det samme som høyre klikk - send til - skrivebord (snarvei). Noen tips? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvordan lager jeg snarvei til en fil via command?Trenger et script som gjør det samme som høyre klikk - send til - skrivebord (snarvei). Noen tips? Takker for alle svar. 9622241[/snapback] Du kan bruke xxCopy - programmet gir deg bl.a. mulighet til å opprette shortcuts via CLI. Lenke til kommentar
Ray83 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvordan lager jeg snarvei til en fil via command?Trenger et script som gjør det samme som høyre klikk - send til - skrivebord (snarvei). Noen tips? Takker for alle svar. 9622241[/snapback] Du kan bruke xxCopy - programmet gir deg bl.a. mulighet til å opprette shortcuts via CLI. 9622477[/snapback] xxcopy er en kommando som ikke er tilgjengelig på maskinene scriptet skal kjøres på Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) xxcopy er en kommando som ikke er tilgjengelig på maskinene scriptet skal kjøres på 9622942[/snapback] installer det der? Kan du ikke det ser jeg ikke at du kan ha særlig ærlige intensjoner? *dukke* edit: quote on quote on quote sux - ryddet litt bare;) Endret 2. oktober 2007 av Christian Stenbakken Lenke til kommentar
Ray83 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 installer det der? Kan du ikke det ser jeg ikke at du kan ha særlig ærlige intensjoner? *dukke* edit: quote on quote on quote sux - ryddet litt bare;) 9623934[/snapback] hehe, tenkte mer på at det ble litt ekstra tidkrevende takk for tipset! Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 installer det der? Kan du ikke det ser jeg ikke at du kan ha særlig ærlige intensjoner? *dukke* edit: quote on quote on quote sux - ryddet litt bare;) 9623934[/snapback] hehe, tenkte mer på at det ble litt ekstra tidkrevende takk for tipset! 9624299[/snapback] kk m8, sorry at jeg hintet til uærligheter Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Mener du noe lignende av shell-integrasjon slik at du bare høyreklikker på ei fil, og fra drop-down-menyen velger en kommando som er ei batchfil som da gjør noe med fila du høyreklikket på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå