TranceCom Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hei jeg har ett par spørsmål jeg lurte på om noen kunne svare på. Jeg har en pentium 4 prosessor på 1.4 ghz og 128 mb rdram, og når jeg hører på mp3´er samtidig som jeg driver med noe annet f.eks er på internett så hakker lyden, hva skal jeg gjøre? (kjøpe fler ram)? Åssen ram i så fall, det er jo så veldig mye forskjellig! Kan jeg klokke opp denne prosessoren noe? Så lurer jeg på om pentium 4 er noe dårligere eller bedre en AMD? Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hehe, tror ikke at det er kreftene til pc'en din som ikke holder mål... Det er nok et driverproblem. Har du prøvd å oppgradere drivere til lydkortet? Eventuelt også til chipsettet på hovedkortet ditt? Hvis ikke, gjør det... Mer ram er nok å foretrekke, men siden jeg ikke har snøring på rdram, så vet jeg ikke hva du skal kjøpe. Men du trenger ikke ECC... Om AMD er bedre enn P4? I forhold til pris, ja. I forhold til kvalitet, kanskje? Hvis du ser litt på gamle topic'er her, vil du nok finne en god del om akkurat det. Det har vel helst noe med hvordan du er... Noen er AMD mennesker, andre er Intel mennesker. Sånn er det bare :smile: Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Om AMD er bedre enn P4 er en evigvarende diskusjon og det finnes bare rett svar i forhold til de behov hver enkel person har. Sammenlignet MHz mot MHz så er AMD raskest, P4 1.4GHz vil nok bli forbi gått av alle Athlon XP cpu'ene, men det betyr ikke at din maskin er treg. Ellers så vil nok din maskin ha godt av mer minne, men det vil ikke løse hakkingen av lyd. Som han andre nenvnte så burde du oppgradere driverene. Telcontar Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 [ Denne Melding var redigert av: mais på 2002-11-21 17:45 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå