ATI vs GeForce Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Etter å ha deaktivert den tredje lasern på mission 8 tror jeg kommer jeg ut i det fri hvor et skip står å venter. Jeg hopper seff inn i det så drar det av gårde. Til slutt sier en stemme - "We cannot risk blablabla" så forsvinner selve skipet og jeg blir stående i løse lufta til jeg faller sammen i døden. Og last save var nettopp i dette skipet. JEG HOPPA INN I FEIL SKIP! Eneste måten nå er vel å starte hele greia på nytt...Eller? Er ikke så kin på det akkurat! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Oooooookeeeei. Hvilket spill er det snakk om? Edit: Er det Sam Fisher game? Eller kanskje Halo 3? Hvis du ikke er så keen på og starte på nytt så kan jeg ta over spillet for deg, nemoproblemo. Endret 2. oktober 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Oh shit glemte jeg å skrive...Er nok halo3 ja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Du kan vel starte på nytt på den banen, eller et stykke uti hvis du har kommet så langt. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 kansje du burde advare med SPOILER på øverste tekst så ikke folk som ikke har gått gjennom spillet leser dette? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 kansje du burde advare med SPOILER på øverste tekst så ikke folk som ikke har gått gjennom spillet leser dette? 9622064[/snapback] Farlig å vite at man skal hoppe inn i et skip på slutten av bane 8? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Må vel begynne på nytt da altså, det er seriøst masse...Liker ikke å spille brett på nytt! Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 kansje du burde advare med SPOILER på øverste tekst så ikke folk som ikke har gått gjennom spillet leser dette? 9622064[/snapback] Farlig å vite at man skal hoppe inn i et skip på slutten av bane 8? 9622108[/snapback] Vel noen synes vel det Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 kansje du burde advare med SPOILER på øverste tekst så ikke folk som ikke har gått gjennom spillet leser dette? 9622064[/snapback] Farlig å vite at man skal hoppe inn i et skip på slutten av bane 8? 9622108[/snapback] Vel noen synes vel det 9623131[/snapback] Vel, da burde man ikke gå inn på en tråd som handler om Halo3 hvis du vet at det kan være spoilere Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 kansje du burde advare med SPOILER på øverste tekst så ikke folk som ikke har gått gjennom spillet leser dette? 9622064[/snapback] Farlig å vite at man skal hoppe inn i et skip på slutten av bane 8? 9622108[/snapback] Vel noen synes vel det 9623131[/snapback] Vel, da burde man ikke gå inn på en tråd som handler om Halo3 hvis du vet at det kan være spoilere 9623172[/snapback] problemet er folk vet ikke det er halo 3 ... Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Oooooookeeeei. Hvilket spill er det snakk om?Edit: Er det Sam Fisher game? Eller kanskje Halo 3? Hvis du ikke er så keen på og starte på nytt så kan jeg ta over spillet for deg, nemoproblemo. 9621834[/snapback] Er det vits å spørre? Siden halo3 kom ut har Diskusjon.no > Spill > Konsoll > Microsoft blitt til Diskusjon.no > Spill > Konsoll > Halo 3 OMFG Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Du trenger ikke starte på nytt om du ikke har gjort det allerede, kan bare gå gjennom luka på det skipet selv om den har lukket seg, gjorde det selv. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Oooooookeeeei. Hvilket spill er det snakk om?Edit: Er det Sam Fisher game? Eller kanskje Halo 3? Hvis du ikke er så keen på og starte på nytt så kan jeg ta over spillet for deg, nemoproblemo. 9621834[/snapback] Er det vits å spørre? Siden halo3 kom ut har Diskusjon.no > Spill > Konsoll > Microsoft blitt til Diskusjon.no > Spill > Konsoll > Halo 3 OMFG 9623421[/snapback] det står ingen plass at det er halo 3 og vis noen tror det er et annet spill så finner di ut at det er halo 3 så er det synd.. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kan du ikke bare ta "Restart Mission"? Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 det står ingen plass at det er halo 3 og vis noen tror det er et annet spill så finner di ut at det er halo 3 så er det synd.. 9624335[/snapback] Man burde ikke være i nærheten av et forum hvis du er så nervøs for å finne ut hva som skjer i halo3, spesielt ikke ms sitt hvor alt handler om h3 for tia. I tillegg sier han at han tror det er på bane 8 osv. Men det tar sikkert fra noen hele spillopplevelsen å vite det... Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Bare hopp ut av flyet før det tar av. gjorde samme tabbe selv Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 det står ingen plass at det er halo 3 og vis noen tror det er et annet spill så finner di ut at det er halo 3 så er det synd.. 9624335[/snapback] Man burde ikke være i nærheten av et forum hvis du er så nervøs for å finne ut hva som skjer i halo3, spesielt ikke ms sitt hvor alt handler om h3 for tia. I tillegg sier han at han tror det er på bane 8 osv. Men det tar sikkert fra noen hele spillopplevelsen å vite det... 9629780[/snapback] Hadde ikke likt det selv.. Hadde du likt vis noen hadde røpt litt av favoritt spillet ditt? Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hadde ikke likt det selv.. Hadde du likt vis noen hadde røpt litt av favoritt spillet ditt? 9634271[/snapback] nei, derfor hadde jeg ikke hengt på et forum som har 100+ tråder om det hvert døgn(satt på spissen^^) ..men men, han får gjøre som han vil. Endret 4. oktober 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Jepp, jeg holdt meg unna her før jeg spilte ferdig singleplayer. Men det har da faen meg ingenting å si om du vet at du skal hoppe ut eller inn av et fly som du gjør mange ganger i spillet :S edit: Og du skal faktisk ikke hoppe inn i det heller! Endret 4. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg