Gå til innhold

En sen høst kveld ved vannet


Eirikant

Anbefalte innlegg

Var ute å øvelse kjørte forbi det her vannet å tenkte hei! her kan jeg kanskje få til ett bra bilde. Det negative med å prøve å være spontan på å ta bilder var denne gang at jeg så vidt hadde batteri i kameraet, så jeg rakk å knipse dette og 2 til. Dette var det beste, men jeg ble likevel ganske fornøyd!

hva synes dere?

slakt i vei! :)

 

Har også prøvd å croppe det noen måter uten å bli fornøyd.

har bare endret størrelsen på bilde.

 

Edit: Nå har jeg igjen prøvd å beskjære det, siden jeg ikke får til cloning. Har droppa steinene og Stolpen, men føler det blir veldig lite nå.. Kommentarer?

post-139142-1191351594_thumb.jpg

post-139142-1191357389_thumb.jpg

Endret av Eirikant
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var ute å øvelse kjørte forbi det her vannet å tenkte hei! her kan jeg kanskje få til ett bra bilde. Det negative med å prøve å være spontan på å ta bilder var denne gang at jeg så vidt hadde batteri i kameraet, så jeg rakk å knipse dette og 2 til. Dette var det beste, men jeg ble likevel ganske fornøyd!

hva synes dere?

slakt i vei! :)

 

Har også prøvd å croppe det noen måter uten å bli fornøyd.

har bare endret størrelsen på bilde.

9621777[/snapback]

 

Kremt, siden du ber om kritikk. Kraftledningen er svært skjemmende! Dette er nærmest et klassisk skrekkeksempel på hva kraftledninger gjør med et ellers vellykket bilde. Men ellers er det jo vakkert.

Lenke til kommentar
Var ute å øvelse kjørte forbi det her vannet å tenkte hei! her kan jeg kanskje få til ett bra bilde. Det negative med å prøve å være spontan på å ta bilder var denne gang at jeg så vidt hadde batteri i kameraet, så jeg rakk å knipse dette og 2 til. Dette var det beste, men jeg ble likevel ganske fornøyd!

hva synes dere?

slakt i vei! :)

 

Har også prøvd å croppe det noen måter uten å bli fornøyd.

har bare endret størrelsen på bilde.

9621777[/snapback]

 

Kremt, siden du ber om kritikk. Kraftledningen er svært skjemmende! Dette er nærmest et klassisk skrekkeksempel på hva kraftledninger gjør med et ellers vellykket bilde. Men ellers er det jo vakkert.

9621967[/snapback]

 

Prøvde å croppe bilde uten den, men føltes liksom at det ble litt tomt.

Lenke til kommentar

Et veldig fint bilde, men ledningen skriker litt ut.

Skaper en smule ubalanse i bildet mener jeg. Det legger liksom litt mer vekt på ene siden.

Men dette er en smal sak i Photoshop.

 

Edit: Ville kanskje beskjært det litt også. Sånn at de stenene helt fremderst ikke var med. Det ødelegger litt mener jeg. Det blir så rundt om du forstår. Eller det gjør det jo konkret også.

Men dette er bare min subjektive mening. Du har gjort en god jobb!

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...