JVD Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 jeg har kjøpt en helt ny plextor brenner og hver ganger jeg brenner en cd med "nero" så er den "buffer under run" VELDIG ustabil den er går fram og tilbake fra 99% til 10%, men det grønne lyset er der. HELP ME PLZ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hva er problemet med at den gjør det da? Så lenge den funker er det jo ikke noe som er galt. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Har samme brenneren, aldri sett den buffermålern bevege seg annet enn ved begynnelse og slutt. Hvordan har du koblet den? Master/slave, alene på kontroller/dele med noe annet osv? Du har vel haket av for burnproof? For øvrig beste brennern jeg har vært borti. Kjempemessig! -P- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Vel...var ikke så lett å forstå hva som var feil, men er DMA [direct memory access] enablet? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 kan jo sette på mer minne som kan kjøres som harddisk buffer. Kjører selv 80mb og da er det stabilt. Brenner rundt 2.40 min på en 700mb cd. Dette er total tid. Meget bra brenner forresten! liker at cdrw er på 24x! Lenke til kommentar
JVD Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 jeg har brennern på slave og "recorder buffer level" er ustabil brenner en full cd med 40x på 10-12min :x hva skal jeg gjøre for at det skal gå fortere? jeg skjønner ingenting jeg! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 jeg har brennern på slave og "recorder buffer level" er ustabilbrenner en full cd med 40x på 10-12min :x hva skal jeg gjøre for at det skal gå fortere? jeg skjønner ingenting jeg! Ok, da får vi undersøke hva som er galt hos deg. Først tar du en test på harddisken din innpå Nero. Du kan teste hastighet på den. Deretter har du satt riktig på plass jumpere på brenner og dvd/cdrom? Hva slags cd'er benytter du deg av? og hva har du satt på intern minne som skal brukes når du brenner? Har du nyeste firmware og program til brenneren din? Harddiskene mine yter rundt 40-48MB/s på den testen, og jeg har satt slave jumper på brenneren og master på dvd'en min. Jeg bruker mmore plater. Disse er gjerne litt treigere, men de funker greit. På en full 700mb cd bruker den rundt 3.20 min mens sony plater bruker 30-40 sekunder mindre. Dette er på 48x hastighet. Jeg har også satt på 80mb minne når jeg skal brenne og jeg har både nyeste firmware og Nero program.Hvis du klarer å svare meg på dette, vil vi nok klare å finne ut av feilen din. Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 dma det var feil på min ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå