TMB Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hater Amy, det er hva jeg synes. Og han russiske astronauten Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Skuespillerne virker totalt uinteresserte nå. Tror det er Amy som suger livsgnisten ut av dem. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 hmm, ok er d bare jeg som liker big bang theory nå? hater amy, man klarer å glede meg over det osm er Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hvor har dere sett de 2 første episodene? Lastet ned? Du er ikke alene om å like TBBT Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Ja, lastet ned. Hva ellers? Endret 7. oktober 2012 av TMB Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Jeg streamer rett fra nettet. Da er det i det minste litt lovlig. Har bare klart å se ferdig første og tredje episode, uten at jeg kan si de var noe særlig bra. Andre episode klarte jeg bare halvveis, men lot den stå på i bakgrunnen mens jeg gjorde noe annet. Nå da Sheldon har fått en assistent har vi dessverre ikke blitt kvitt Amy og/eller Barnadette, men vi har faktisk enda en idiot som ødelegger serien. Way to go... Og hvor blir det av Stuart? Skulle ikke han være fast inventar denne sesongen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Jeg streamer rett fra nettet. Da er det i det minste litt lovlig. Du er klar over at ved streaming lastes hele videoen ned til maskinen din? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Men den blir ikke værende der. Dermed "litt lovlig". Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Det var da svært til kverulering her i gården? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nok en ganske ræva episode. Tror neppe jeg gidder følge med noe særlig lengre. Kjipt de kunne gå så fort fra klassisker til en standard sit-com det går tretten av på dusinet. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det er karakterutvikling i praksis det. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Karakterutvikling å gjøre nerdene mer normale? Det handler om å nå tjene to hundre spenn i dag, i stedet for å tjene hundre og femti i dag og hundre og femti neste uke. Kort sagt bruk og kast-samfunnet på sitt verste. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Tja, syntes den var bra i forhold til de tidligere episodene i sesongen. Liker at Stewart er mere med nå. Men TBBT har desverre sunket drastisk i prioritering i fredagslineupen min nå, ser mest på det pga vane. Endret 22. oktober 2012 av chairgame Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 At Stuard er med som mer eller mindre fast høres bra ut på papiret, men i praksis merker man fort at det blir for mye av det gode. Det er en grunn til hvorfor karakterer som er med en gang i blandt er så populære. Har man de for ofte blir man fort lei av dem, og det er vanskelig å holde stilen deres når de må lage nye vitser som passer ham hver eneste uke (mer eller mindre). En annen ting jeg har lagt merke til er at Amy ser ut til å ta over serien mer og mer. Hun er ikke bare med i hver eneste episode, men hun har ofte en viktig rolle i hver eneste episode. Det er ikke en bra utvikling, for å si det mildt... 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=dql26ssMcVI 2 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Synes den flashmob'ben er utrolig kul Resten av mob'ben er litt annerledes og morsom på en rar måte.. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hva synes dere om sesongen så langt? Likte ikke de 3 første episodene så godt men resten synes jeg er morsome Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Rett og slett elsker jeg the big bang theory aldri en fredag uten Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 I det siste har jeg slitt med å klare å se en hel episode i strekk. Det eneste jeg faktisk har synes var morsomt var Sheldon (selvsagt) og det lille rommet hans. Var helt konge da Howard og Raj spionerte via det kameraet, og Sheldon åpnet et wormhole. Imponerende CGI der, må jeg si. Beste scenen i serien for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå