m0ffe Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 ja, serien handler om "nerdegutter" som prøver seg på alt for pene jenter some penny og den smukke fra india! amy passer overhode ikke inn, vi har allerede en kverulant sheldon med nedsatt sosial inteligens. Få henne vekk!! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 "Hey, bro's before.... my sister." Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Og der var sesongfinalen over. Som vanlig utrolig kjedelige saker. Tar det verste i en spoiler. Det burde ha handlet om Howard og Barnadette, men Amy fikk alt for mye fokus. Det var null overraskelser (ikke noe Raj og Penny til sengs, eller når Amy ble introdusert). Jeg hadde store problemer med å skjønne hva de russerne sa (og dermed var store deler av episoden ødelagt), og hele greia i tinghuset var bortkastet. Alt i alt elendig episode og tragisk avslutning på en middels sesong. Kommer nok til å se neste sesong også, men mest av gammel vane. 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Det russiske var da tekstet? Ellers enig, Amy er såå dritt.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Føltes ikke som noen sesongfinale, det der. Virket bare half-assed, hele greia. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Det de sa på russisk var tekstet, ja. Ikke det russerne sa på engelsk. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Det var avslutningen ja. Langt fra den beste episoden... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Dårlig avslutning, må si at jeg lo hardt når Sheldon begynte å snakke Cling-on! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 *Klingon Enig i at det burde ha vært morsomt, men det ble alt for forutsigbart. 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Sant, veldig mye forutsigbare vitser i TBBT, som "publikum" fremdeles hyler av latter etter. Og som jeg alltid sier: Amy er dritt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Når et bryllup mellom Howard og Barnadette handler mest om Amy er det noe helt feil et sted. Og for den saks skyld: Howard giftet seg. Howard. Av alle folk i serien valgt de pervoen? WTF? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Ja, savner Howard/Penny handlinger Ett annet problem med TBBT er at episodene blir glemt med en gang, og plutselig har det kommet 5 sesonger allerede, veldig få minneverdige episoder. Endret 11. mai 2012 av chairgame Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Den jeg husker best av de nye episodene er robot-Sheldon, men den var faktisk helt i starten av sesong fire... Er det hele to sesonger siden? Det er nesten skremmende hvor anonyme episodene har vært i det siste. Neste sesong kommer jeg til å se tre, fire episoder for å se hvordan det tar seg opp, men er stygt redd for at jeg ikke kommer til å se hele sesongen. Og enda har vi en sesong igjen etter det. Kanskje flere, for alt vi vet. Jeg håper Amy forsvinner, men når idioter som ign.com presterer å anmelde sesongfinalen og gi den 9 av 10 er det noe som ikke stemmer er sted. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Var siste episode den når Sheldon og Amy lager en podcast med "fun with flags" ? Endret 12. mai 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Nei, det var episode 14/24. -Deluze Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Noen som vet når sesong 6 blir vist på tv? Lenke til kommentar
Roeyskatt Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Åh, var det sesongavslutning? Puh, ENDELIG. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Pissdårlig avslutning, hele episoden var flaut dårlig. jeez. 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Ja, man merket ikke at det var avslutning engang, kunne godt vært hvilken som helst episode i sesongen, der Howard bare er tilbake igjen i episoden etter. Og den nye Penny/Leonard konflikten virket alt for påtvunget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå