MartinF Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Haters gonna hate. Plz... Det må gå an å komme med kritikk, uten å kalles hater. Jeg har elsket så og si hver eneste TBBT-episode, men de to første i sesong fem var bånn. Dessverre. 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg liker det jeg ser. Noe av det mest lovende siden sesong to. Helt enig. 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=BSU_OU_2ePw 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Overraskende så har denne sesongen seriens beste replikk "Oh, yeah of course, I'm always packing" Endret 29. september 2011 av Carlgutt 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Blir bra med episode i natt Da var den ute og klar. Endret 30. september 2011 av tc47 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ikke like bra som forrige :/ Synes det blir så sykt overkill av latter noen ganger Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Likte denne jeg, koselig episode. Sheldon var virkelig et lite barn, haha. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Skulle tro Penny sitter ved døra 24/7.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Skulle tro Penny sitter ved døra 24/7.. Det er det samme med telefon. Når noen ringer til noen i amerikanske filmer og seirer, så tar det 2 sekunder fra de ringer til noen svarer i andre enden. Alltid. :!: Endret 30. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Likte denne jeg, koselig episode. Sheldon var virkelig et lite barn, haha. Jeg forvenetet faktisk at han skulle svelge det lille toget, og at neste epsido kom til å handle om han på sykehus (med moren seff ) DET hadde vært litt artig Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kan ikke en av karakterene snart ta livet av hun der Fowler-dama... 1 Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Likte den nyeste episoden! Synes det var sykt bra da Sheldon slo Leonard... Han er visst ikke aseksuell likevel? Savner derimot det nerdete aspektet ved serien. Synes det har blitt litt for lite fysikkspøker de siste episodene (det gjelder fra forrige sesong òg)! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Må si jeg har blitt positivt overrasket over sesongen så langt! Har ledd godt flere ganger. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Likte denne jeg, koselig episode. Sheldon var virkelig et lite barn, haha. Jeg forvenetet faktisk at han skulle svelge det lille toget, og at neste epsido kom til å handle om han på sykehus (med moren seff ) DET hadde vært litt artig Jeg ble veldig overasket over at han puttet den inn i munnen, med hans fobia for bakterier. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Sad face! Sad face! 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 "The dice giveth and the dice taketh away." Grei nok episode, men synd de ikke gjorde noe mer av at Sheldon bestilte margaritas. Sheldon på fylla hadde vært morsomt. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Syntes den siste episoden var grei. Men det plager meg at Raj så godt som alltid har drukket når det komer ei dame inn i bildet. Var gøyere før, da han kun snakket noen veldig få ganger, han har også begynt å virke mere "normal" når han drikker. +Jeg syntes den alkoholen fungerer mirakuløst fort Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ikke glem at han snakket til hun døve dame før han rørte alkoholen. Så ja, han begynner nok å bli normal. Men selv Sheldon begynner å bli normal, så det er ikke så rart. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hva synes folket om nyeste episode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå