b-real Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Er ikke alle jenter det på TV? 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kaley er vel bare en stor pute uten sminke.. Skulle gjerne hatt henne som pute. 6 Lenke til kommentar
FrenZzY Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Noen andre som gleder seg til neste sesong?! Det gjør jeg, klarer nesten ikke å vente :!: 1 mnd og 12 dager igjen Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Er ikke serien jeg gleder meg mest til, men skal nok følge med ja Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Kan godt vente et par år til på en ny sesong. Må nesten få gjort ferdig forrige helt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Enig, kan alltids vente to, tre år på neste sesong. Da har de kanskje fått tid til å tenke ut en måte å fornye seg litt på, og ikke bare ta samme greia om og om igjen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Akkurat gått gjennom sesong 1 til 3 for 3 gang:p. Digger det. Skal kjøpe sesong 4 når den kommer ut! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Akkurat gått igjennom sesong 1-4 på nytt Nå er det ikke lenge til sesong 5 begynner Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 I morgen jo, gladnyhet. (Blir vel veldig sent i morgen da menmen) Lenke til kommentar
simentp Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Nå har sesong 5 endelig begynt, rart ikke flere har kommentert her etter det? Syntes selv de to første episodene i sesong 5 var bra, vill ikke si de var noe topp episoder men var helt grei, god underholdning Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Likte den andre episoden bedre enn den første. Ingen store overraskelser, og stort sett fortsetter det jo i samme sporet som alltid, så får det være opp til enhver om det er bra eller dårlig. Amy er fremdeles en utrolig dårlig karakter. Endret 23. september 2011 av Inxs Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 2. episode med kyssinga var sykt bra. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 2 episode var sinnsykt bra! :!: Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 De to første episoden av sesongen var sykt bra, lo meg skakk ved et per anledninger og spesielt i episode 2 ved Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): kyssingen mellom Howard og Rajesh 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Syns det var litt svak sesongåpning... Håper det tar seg opp utover i sesongen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Likte den andre episoden bedre enn den første. Ingen store overraskelser, og stort sett fortsetter det jo i samme sporet som alltid, så får det være opp til enhver om det er bra eller dårlig. Amy er fremdeles en utrolig dårlig karakter. Helt enig. Første episode var ganske bra, men neste tok seg betraktelig opp. Er fortsatt skeptisk etter forrige sesong, og de fleste vitsene var enten bare gamle vitser i reprise eller svært forutsigbare. Men alt i alt lover det bra. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Sett første episode nå, regner med at jeg bare gir opp hele greia. Hele forrige sesong var horribel og jeg trakk ikke på smilebåndet en gang av sesongåpningen. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Sett første episode nå, regner med at jeg bare gir opp hele greia. Hele forrige sesong var horribel og jeg trakk ikke på smilebåndet en gang av sesongåpningen. Helt enig. Skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt ser på denne drittserien. Har ikke v'ært morsomt siden første sessong. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Haters gonna hate. Liker du det ikke, ikke se på 6 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg liker det jeg ser. Noe av det mest lovende siden sesong to. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå