chokke Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fy faen, Priya er jævla heit. Håper hun blir med videre. Hun og Bernadette. Alt annet er bare kjipt . 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg vil tro Prya blir sparket ut ganske snart. De kranglet jo gjennom hele episoden inkludert i den aller siste scenen. Men er enig i at jeg savnet noe. Etter det med Howard/Raj/Barnadette i forrige episode var det rart at både Howard og Raj var borte. Dvs begge var jo til stede, men de gjorde jo ingenting ut av seg. Hele greia handlet jo om Prya og Amy? WTF? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 De forbereder oss til et klimaks av sesongfinale selvsagt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Klart, men burde de ikke ha en finale folk bryr seg om? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Joa, er bare 3 episoder igjen så, de har sikkert noe fornuftig i tankene. Håper jeg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Tja, Amy og Penny kysset jo, så de kan jo ta det et steg videre. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ble flau når jeg så den siste episoden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Overraskende bra de siste to episodene egentlig. Virker som de har funnet plassen for "Shamy" også Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Er på fylla, og likevel lo jeg bare én gang i hele episode. "Where did she go? She didn't even get to see my penis. Ta-da!" Lenke til kommentar
T.A Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Er på fylla, og likevel lo jeg bare én gang i hele episode. "Where did she go? She didn't even get to see my penis. Ta-da!" Er du på fylla og ser på TBBT? 2 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Er du på fylla og ser på TBBT? Ser du på TBBT edru? :!: De senere episodene har tatt seg ganske bra opp i mine øyne. Må bare roe ned den teite lattern. "ÅAHAHAHAHAHAHHA DE ER JENTER OG SITTER PÅ DOOOOO!!! HAHAHAHA" er for dumt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Er på fylla, og likevel lo jeg bare én gang i hele episode. "Where did she go? She didn't even get to see my penis. Ta-da!" Er du på fylla og ser på TBBT? Ikke vanligvis, men sesong 4 krever alkohol. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Skjønner ikke at folk likte den siste episoden. Chuck Lorre, skift humor! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Liker ikke at Amy nesten har mere screentime enn Howard/Raj. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Ah, endelig en episode uten Amy, og en god del Howard og Raj! Helt klart en av de beste episodene i sessongen! Endret 13. mai 2011 av Tekk 1 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Fantastisk episode, ikke ledd så mye av TBBT på en stund. Flere gullkorn enn det jeg har råd til å skrive... Endret 13. mai 2011 av WCH Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Ah, endelig en episode uten Amy, og en god del Howard og Raj! Helt klart en av de beste episodene i sessongen! Rettelse: Prya i stedet for Amy, en god del Howard og en relativt god del Raj, men null Howard & Raj. Alt i alt en ganske kjedelig episode. Dessverre er jeg blitt vant med det. Dessverre ser det ut til at Howard og Barnadette blir gift. Personlig syntes jeg det er det verste de kan gjøre. De kan ikke gå til et så drastisk steg uten å forandre serien, men da tar de den jo enda lengre unna de første to, tre sesongene. Jeg tviler sterkt på at neste sesong blir noe bra. Enkelte bra episoder blir det jo, men alt i alt blir det neppe noe bedre enn denne. Sannsynligvis dårligere. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Episoden falt ikkje heilt i smak her heller, men heilt greit. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Argh, kast ut Prya takk! Frykter at hun blir en stor del av neste sesong også.. Serien trenger en reboot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå