Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Personlig syntes jeg de kunne kvittet seg med de fleste. Sheldon er morsomst når han viser seg fra sin mest nerdete side, som f,.eks i denne episoden. Leonard er der for å få en motvekt, men trenger vi både Raj, Howard og Penny? En eller to av dem burde være mer enn nok. De burde heller fått tilbake Kripke og gitt ham en større rolle. Han og Sheldon kunne jo ha kranglet en del. Jeg lo høyt da han bruke helium op Sheldon. :p Amy og Prya kunne fint ha forlatt serien, og Barnadette burde definitivt begynne å bli morsom snart. Hun har vært litt morsom fra tid til annen, men ikke så mye at jeg vil ha henne som fast karakter.Akkurat nå er hun velst mest med so men kvinnelig motpart til resten, men det er ikke nok i en humorserie.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke hør på vikingkylling dere, han har visst fått lite søvn i natt :p Du kan da seriøst ikke mene at både Amy og Prya er hysterisk morsomme? Hvis vi er heeelt på jordet, så er ikke du langt unna heller. :tease:

 

I MIN mening så er det mest Howard, Raj, mora til Howard, Kripke og Zack som gjør serien morsom til tider.

Lenke til kommentar

Ikke hør på vikingkylling dere, han har visst fått lite søvn i natt :p Du kan da seriøst ikke mene at både Amy og Prya er hysterisk morsomme? Hvis vi er heeelt på jordet, så er ikke du langt unna heller. :tease:

 

I MIN mening så er det mest Howard, Raj, mora til Howard, Kripke og Zack som gjør serien morsom til tider.

 

Øh... jeg sa Amy og Prya fint kan fjernes? Hvem fikk lite søvn i natt, sa du? :p

 

Men ja, jeg mener flere av karakterene fint kunne få mindre roller eller skrives ut helt. Amy og Prya er kjedelige og kan fint fjernes. Barnadette har hatt sine sider ("Even the smallest missiles can tear you a new one.") :p men om hun får en mye mindre rolle gjør det meg ingen ting. Stuart har helt klart sine sider, og episoden hvor han, Zack og Kripke var på fest hos Sheldon var svært morsomt. Bra å se Stuart i en annen rolle enn bare som eieren av tegneseriebutikken. Zack har til nå hatt en liten rolle, men det har vært flere gullkorn fra ham likevel. Jeg tar gjerne flere episoder med ham. Han kan fint oppgraderes til TBBTs versjon av Newman. Kripke... tja, han har stort sett vært morsom når han har vært med, men det er mye av det samme også der. Om de kan utvikle karakteren litt og gi ham flere sider kan han fint være med.

 

Når det gjelder de faste liker jeg Howard og Raj, men de gjør ganske lite ut av seg. De er for like til at jeg synes vi trenger begge to. Tenk dere TBBT med Sheldon, Leonard, Penny, Howard og Kripke, for eksempel. Det ville gitt en helt annen kjemi mellom karakterene, og jeg tror det ville vært det beste. Raj ville vært borte, men karakteren ville blitt delt mellom Howard og Kripke. I stedet for at Raj sier noe dumt vil enten Howard eller Kripke si det i stedet. Eller behold Raj og fjern Howard. Og spesielt moren hans må bort. Det er bare irriterende når de roper til hverandre og prøver å være morsomme. Jeg har ennå ikke ledd en eneste gang av moren.

Lenke til kommentar

Hadde kanskje sett at Raj hadde reist tilbake til India (bare for å være litt borte fra serien), for så at Kripke/Zack kunne tatt over. Tenker da over en lenger periode, for så at Raj kom tilbake igjen.

 

Kan også se for meg en del morsomme episoder med Raj på skype fra India.

 

Så ja, jeg er egentlig litt enig i Raj og Howard delen du snakker om. Det de to karakterene bygger mest på, er ganske oppbrukt(moren, alkoholen osv.) Så en midlertidig utskiftning/pause for dem kunne vært noe. Men vil som sagt ikke avskrive noen av dem helt.

Lenke til kommentar

Å fjerne Raj eller Howard blir litt feil, men de kan jo få mindre roller. Om de to får mindre fokus og Zack, Kripke, Leslie og Stuart får større roller kan de jo få mye mer variasjon. I tillegg har vi jo Amy, Barnadette og Prya som mindre roller. Hver eneste av dem kan være borte i en og annen episode uten at det gjør noe, og hvem som helst kan være med. Det ville gitt manusforfatterne mer frihet til å gjøre det de vil. Selv Penny var jo borte i noen episoder uten at det gjorde noe særlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...