Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

"It's not a game! It's a massive, multiplayer online roleplaying... well, techincally it's a game." :p

 

Bra episode i dag, og for en gangs skyld lo jeg en god del. Men er det bare meg, eller begynner det å bli litt vel mange karakterer? Jeg har ikke noe imot Barnadette, og selv Amy begynner å komme seg. Spesielt nå da vi har fått Pria, som på ett eller annet vis presterer å være så kjedelig at selv Amy blir morsom i forhold. Men legg til Stuard, Kripke, Zack og Leslie, så begynner det å bli en del. Jeg skulle ønske de kunne gå tilbake til oppsettet fra sesong 1 og fokusere på Leonard, Sheldon, Howard, Raj og Penny, med en og annen gjesteopptreden nå og da for variasjon. Det holder lenge.

 

Btw hvorfor tok de ikke med seg Zack? Det virker som et ganske logisk valg.

Lenke til kommentar

Enig i at det blir en del skuespillere å holde styr på nå. Før var det bare 4-5 hovednavn i begynnelsen og nå dukker det opp navn jeg aldri har hørt om før. Skjønner jo at de ønsker variasjon i serien, men som sagt, noen (kjente) gjesteopptredener burde holde.

 

Gleder meg uansett til neste episode.

Lenke til kommentar

Enig i at det blir en del skuespillere å holde styr på nå. Før var det bare 4-5 hovednavn i begynnelsen og nå dukker det opp navn jeg aldri har hørt om før. Skjønner jo at de ønsker variasjon i serien, men som sagt, noen (kjente) gjesteopptredener burde holde.

 

Gleder meg uansett til neste episode.

 

Tenk på Seinfeld, for eksempel. Etter ni sesonger hadde de lagt til Newman som mer eller mindre fast. Det var selvsagt en rekke gjester, og blandt annet foreldrene til George var ofte med. Men stort sett var det bare fire, fem faste folk. Det holder lenge. Klarer de ikke dra det ut i mer enn to, tre sesonger uten å legge til flere burde de kanskje revurdere konseptet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...