Carlgutt Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Synes de to siste episodene har vært ganske greie egentlig. Likte spesielt slutten på episode 16 når sheldon, Amy og Penny var sammen, veldig sånn awwwwwh øyeblikk Denne episoden var også ganske grei. Liker han ek-kjæresten til Penny faktisk, han er så dum samtidig så hyggelig liksom. Håpte litt på at den festen til Sheldon skulle tatt litt mer av og at Penny og de skulle ende opp der. Litt dumt at sheldon måtte komme "krypende" tilbake til Raj's leilighet. Alt, i alt en ganske grei om ikke litt for plain episode med et par "Laugh out Loud" replikker. Edit: Angående utviklingen om at gutta har blitt for normale osv er jeg litt enig i. Men, det er viktig med litt karakter utvikling selv i sitcoms. Det blir litt som de som klagde på at Pure Pwnage serien fikk litt mer handling og ikke bare "leeeeettthhhh" spårk 24/7, men savner helt klart flere "Socially awkward" moments og litt nerde humor. Endret 25. februar 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
T.A Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Enig. Jeg har likt alle episodene helt til nå egentlig, og siden serien har fått klarsignal til å lage flere sesonger, er det viktig at karakterene utvikles. Mer av Zach, Kripke & Stuart hadde vært interessant, muligens miss Winkle. Lurer egentlig på litt hva som kommer til å skje med Priya. Om hun kommer til å bli en stund, eller om hun forsvinner etter noen episoder til. Jeg er en Leonard-Penny fan, så håper hun forsvinner! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Synes denne episoden var fantastisk Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Bra episode i dag, håper de fortsetter sånn! Er alltid morsomt når Steward, Kripke eller Zach er med Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Kjempeepisode! Dette likte jeg veldig, veldig godt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 "All my friends.. All my friends.. All my friends..." Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 I came becaws you said thew wood be a waffle. Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvorfor sender de reprise egentlig ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Sikkert fordi det ikke kom noen ny episode i natt. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Æsj!! Sett frem til å komme hjem, laste ned dagens(!) episode og sette meg i godstolen.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Fordi de sparer sesongen mest mulig til mai. Som er sweeps-måned, og siste ordinære primetime-måned. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Fordi Chuck Lorre er opptatt med å krangle med Charlie Sheen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Fordi Chuck Lorre er opptatt med å krangle med Charlie Sheen. Håper virkelig ikke han går ned på Charlie Sheen's nivå. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Æsj!! Sett frem til å komme hjem, laste ned dagens(!) episode og sette meg i godstolen.. Derfor er sider som myepisodes.com greie, så slipper man skuffelsen Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har bruker og alt på styr, men glemmer jo selvfølgelig å titte innom, ettersom jeg antar det kommer en ny episode per uke/per serie. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Haha dagens episode er den morsomste på lenge! Genialt trylletriks! 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Dagens episode tok seg virkelig opp i forhold til de forrige. "Tryllingen" som Sheldon ikke skjønner noe av fikk meg til å le høyt, selv om jeg så den helt alene Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Bra episode som sagt, og jeg elsker at Sheldon ender opp med å se ut som en terrorist og blir avhørt av Homeland security :!: Trylletrikset var genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå