Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Synes de to siste episodene har vært ganske greie egentlig. Likte spesielt slutten på episode 16 når sheldon, Amy og Penny var sammen, veldig sånn awwwwwh øyeblikk :love: Denne episoden var også ganske grei. Liker han ek-kjæresten til Penny faktisk, han er så dum samtidig så hyggelig liksom. Håpte litt på at den festen til Sheldon skulle tatt litt mer av og at Penny og de skulle ende opp der. Litt dumt at sheldon måtte komme "krypende" tilbake til Raj's leilighet.

 

Alt, i alt en ganske grei om ikke litt for plain episode med et par "Laugh out Loud" replikker.

 

Edit: Angående utviklingen om at gutta har blitt for normale osv er jeg litt enig i. Men, det er viktig med litt karakter utvikling selv i sitcoms. Det blir litt som de som klagde på at Pure Pwnage serien fikk litt mer handling og ikke bare "leeeeettthhhh" spårk 24/7, men savner helt klart flere "Socially awkward" moments og litt nerde humor.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig. Jeg har likt alle episodene helt til nå egentlig, og siden serien har fått klarsignal til å lage flere sesonger, er det viktig at karakterene utvikles. Mer av Zach, Kripke & Stuart hadde vært interessant, muligens miss Winkle.

 

Lurer egentlig på litt hva som kommer til å skje med Priya. Om hun kommer til å bli en stund, eller om hun forsvinner etter noen episoder til. Jeg er en Leonard-Penny fan, så håper hun forsvinner! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...