Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Er enig i det Kakeshoma sier, mye av det som var morsomt med TBBT var hvordan gjengen oppførte seg rundt damene, mye av dette har endret seg. De er blitt mer selvsikre. Det vi nå trenger er en ny situasjon(dame,jobb eller venn) som gjør at hele gjengen blir klønete igjen, da blir det fort morsomt igjen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine meninger:

 

- De har gjort Raj for normal rundt damer, joda, han må fremdeles ha alkohol, men de gjør nesten ikke noe poeng av det lengre..

 

- Bernadette bør skrives ut, sånn at Howard blir en desperat "griskallj" igjen :p

 

- Amy bør skrives ut, heller bruk mer av Leslie, Zach eller Stewart, hvis de tror de trenger flere karakterer.

 

- Flere plot som omhandler universitetet/vitenskap

 

- Bring back Captain Sweatpants!

Lenke til kommentar

Denne episoden føyer seg til rekken av dårlige episoder denne sesongen.

Eneste grunnen til at jeg faktisk ser på det nå er at jeg ikke har fjernet det fra RSS-feeden min, så jeg får det automatisk. Burde kanskje få gjort det snart.

 

Føyer meg til denne. Jeg ser det kun av gammel vane, men gleder meg til sesongslutten. Det er lettere å slutte mellom to sesonger, og jeg tviler på at jeg kommer til å se neste sesong med mindre noe drastisk skjer i serien. Hadde litt håp at Howard skulle flytte inn til Bernadette for å få litt nytt, men neida...

Lenke til kommentar

Hva er det med dere a?

Jeg synes det var en av de bedre episodene. Mange gode kommentarer og mye som skjedde hele tiden :)

 

Pleeease....

 

Kanskje noen av kommentarene var gode, men de funket ikke. Man kan ikke bare komme med gode kommentarer i en sitcom som TBBT når det ikke fungerer så bra. Da blir det bare tragiskt.

 

Mye som skjer hele tiden? Ja, vel jeg hadde ikke akkurat lyst til å se på TBBT hvis de satt på sofaen 20minutter i uka. Om det skjer mye er likedan, det som faktisk betyr noe igjen er om det faktisk fungerer. Å jeg er ikke enig i at det fungerte i denne episoden, den episoden med tall-handsome man og hotellet fungerte. Men de siste episodene hvor "mye" har skjedd har ikke fungert likedan.

 

EDIT: Også det med Bernadette måtte bruke liten stol til å se gjennom kikkehullet fant jeg veldig rar. Nesten som jeg ikke skjønte hva jeg skulle le av, at hun måtte bruke en liten stol eller at hun er en "dverg"?

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Så den enda en gang jeg. Lo like mye som første gang. Tror derimot at dere som syntes den var dårlig og kjedelig egentlig ikke har lyst til å se, eller at dere setter den på og tenker før den i det hele tatt begynner at den blir dårlig. For jeg ser virkelig ikke hvordan denne var dårlig, og heller ikke hvordan folk ikke lo!

Endret av Bartin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så den enda en gang jeg. Lo like mye som første gang. Tror derimot at dere som syntes den var dårlig og kjedelig egentlig ikke har lyst til å se, eller at dere setter den på og tenker før den i det hele tatt begynner at den blir dårlig. For jeg ser virkelig ikke hvordan denne var dårlig, og heller ikke hvordan folk ikke lo!

 

Eller kanskje de rett og slett har brukt opp konseptet og ikke klarer å komme på gode idéer lengre. Robo-Sheldon er en av de beste episodene i hele serien, men det har gått jevnt og trutt nedover siden da. Noen høydare har det jo vært, men stort sett bare enkelte scener nå og da. Se for eksempel den hotell-episoden. Når de sitter og snakker på slutten var det morsomt når Bernadette og Howard kranglet i kode ("Even small missiles can tear you a new one.") :p, og uttrykket til Sheldon da peniser ble nevnt var priceless. Men resten av scenen var ganske tragisk. Det ble for mye v det. Til sammenligning kan du jo se når de disset Zack. ("I heard dolphins are smarter than people." "I'm sure they are smarter than some people.") :p Hele den scenen var klassisk, men mest fordi den varte så kort tid. Hadde de dratt den ut lengre ville jeg ha gått lei ganske fort.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...