TMB Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kjipt med 2 uker i mellom What to do... Se andre, bedre serier Community f eks. Ja, Community er faktisk bedre enn TBBT Go die in a fire 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det er noe store deler av forumet mener og, du ikke er ikke den første på den tanken. Alikevel er TBBT grei nok underholdning. Tiltross for at humoren kan være passe laber noen ganger, og spesielt denne sesongen. Gøy å se at både Eliza Dushku, og kjærsten henne Rick Fox(eller som Blossom sa, "den kjekkeste mannen i verden"). Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det er noe store deler av forumet mener og Derfor er det fakta? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det er noe store deler av forumet mener og Ikke faen, Community er søppel Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Godt med et avbrekk fra "vente med neste replikk til latteren har gitt seg"- konseptet også da Endret 31. januar 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det er noe store deler av forumet mener og Derfor er det fakta? Neida. Du kan holde deg langt unna Community og andre kvalitets serier og se 1 episode med middelmådige TBBT hver andre uke hvis det er det du vil. Den eneste som taper på det er deg selv. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg har sett noen episoder Community uten at det har falt helt i smak. Det var kommentaren din jeg reagerte på. Du bør vel ha noe fakta å vise til med påstander som at "store deler av forumet mener det og". At flere andre skriver at Community er bedre enn TBBT holder ikke når det er over 200.000 brukere her. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Fra de "best of" videoene på youtube var det veldig lite bra av Community, skal se et par episoder før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 "Best of" er vel noen hakk morsommere om man kjenner karakterene og situasjonene. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Coomunity satser ikke på smådårlige nerdevitser men gode historier. Se heller på flere episoder og gjør deg opp en mening. Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) "The Big Bang Theory' Renewed for 3 More Seasons" In a genius move, CBS has renewed 'The Big Bang Theory' for three more seasons, through 2014. Kilde 1: http://www.tvsquad.com/2011/01/12/the-big-bang-theory-renewed-for-3-more-seasons/ Kilde 2: http://today.msnbc.msn.com/id/41044106/ns/today-entertainment/ :w00t: Endret 31. januar 2011 av clickz101 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Å dette er news? Det er allerede nevnt flere ganger. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Takk for at du postet det. jeg viste ikke det 1 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Genial episode i dag, de siste fem minuttene var fantastiske. Alt fra Sheldon til Raj var genialt. Starten var også flott (kreativ bruk av Twitter), denne episoden fikk meg til å le av TBBT mer enn på lenge. Penny/Sheldon dynamikken er noe av det beste med denne serien. "Hello, Mrs. Copper. I think I broke your son" :!: Endret 4. februar 2011 av WCH Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Beste scenen ever: http://www.youtube.com/watch?v=l3b_eG2T1PQ "stars are pretty, aren't they" ;D Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Bra episode ja Tror Raj begynner å bli litt gæren... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Litt av en episode, den var ganske forutsigbar... men slutten gjorde opp for det. Alt i alt, ganske OK episode. 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Bra episode ja Tror Raj begynner å bli litt gæren... Han begynner og ta over som den morsomste karakteren i alle fall Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ganske forutsigbar episode, og for meg er forutsigbar nesten ensbetydende med kjedelig. Men noen morsomme scener var det jo. Ikke mange, men de få som var likte jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå