Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Joda, men hadde det vært meg så hadde jeg klikket mongo og aldri giddet å se fyren igjen. Så selv om de ''straffet'' Sheldon med å kaste han ut, så får han alltid komme tilbake og fortsetter akkurat der han slapp.

Han må liksom vokse litt mer, ellers virker ikke vennskapet realistisk. For meg :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele poenget med Sheldon er jo væremåten hans.. har jo vært sånn hele tiden. Skjønner ikke helt poenget, Pitus?

 

Joda, det er sånn han er, men for at det skal være realistisk at de andre gidder å være venner med ham, så kan ikke han bare være drittsekk. Og de har klart å balansere det fint så langt. F.eks Sheldon og Pennys forhold, hvordan det har utviklet seg, bl.a. ved at de har tatt vare på hverandre når en har vært syk.

 

Denne episoden var han drittsekk hele veien, og det syns jeg blir litt vel mye, 's all :yes:

Lenke til kommentar

Jeg sier da, mer Howard og Raj :)

 

Howard og Raj er jo med i hver episode? Kripke har ikke vært med på lenge, og Leslie forsvant vel etter den første sesongen eller noe sånt? Vi trenger helt klart nye fjes, spesielt om det blir fem, seks sesonger.

 

Mente mer av Howard og Raj på "utflukter"

Men ja Kripke er morsom karakter, men ikke episoder med han som en del av hoved-plottet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...