Pitus Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Joda, men hadde det vært meg så hadde jeg klikket mongo og aldri giddet å se fyren igjen. Så selv om de ''straffet'' Sheldon med å kaste han ut, så får han alltid komme tilbake og fortsetter akkurat der han slapp. Han må liksom vokse litt mer, ellers virker ikke vennskapet realistisk. For meg Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Synes dagens episode var hittil den beste i sesong 4 Lenke til kommentar
T.A Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Hele poenget med Sheldon er jo væremåten hans.. har jo vært sånn hele tiden. Skjønner ikke helt poenget, Pitus? Endret 7. januar 2011 av Montana298 Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hva er det egentlig Sheldon spiller på gjennom hele episoden ? Kan det kjøpes på nett ? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det så rimelig morsomt ut ja Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det er en Theremin. Hvor lett det er å få tak i vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hele poenget med Sheldon er jo væremåten hans.. har jo vært sånn hele tiden. Skjønner ikke helt poenget, Pitus? Joda, det er sånn han er, men for at det skal være realistisk at de andre gidder å være venner med ham, så kan ikke han bare være drittsekk. Og de har klart å balansere det fint så langt. F.eks Sheldon og Pennys forhold, hvordan det har utviklet seg, bl.a. ved at de har tatt vare på hverandre når en har vært syk. Denne episoden var han drittsekk hele veien, og det syns jeg blir litt vel mye, 's all Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Han var en drittsekk, men sånn er han å jobbe med. Det betyr ikke at han ikke er hyggelig som venn, på en litt spesiell måte. Howard og Raj er ikke helt gode de heller. Alle tre har da mange gode sider også? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 The Big Bang Theory har blitt renewet for 3 år til http://insidetv.ew.com/2011/01/12/big-bang-theory-scores-a-three-year-pickup/ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 La oss håpe det er en bra ting. Mindre Amy, mer Leslie og Kripke, takk. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 La oss håpe det er en bra ting. Mindre Amy, mer Leslie og Kripke, takk. Ja der sa du noe, har vært lite Leslie og kripke. Håper på det samme Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg sier da, mer Howard og Raj Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 12 dager til jeg får sett Da får jeg i gjengjeld sett 3 epier på rad da Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg sier da, mer Howard og Raj Howard og Raj er jo med i hver episode? Kripke har ikke vært med på lenge, og Leslie forsvant vel etter den første sesongen eller noe sånt? Vi trenger helt klart nye fjes, spesielt om det blir fem, seks sesonger. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ingen ny episode denne uka? Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg sier da, mer Howard og Raj Howard og Raj er jo med i hver episode? Kripke har ikke vært med på lenge, og Leslie forsvant vel etter den første sesongen eller noe sånt? Vi trenger helt klart nye fjes, spesielt om det blir fem, seks sesonger. Mente mer av Howard og Raj på "utflukter" Men ja Kripke er morsom karakter, men ikke episoder med han som en del av hoved-plottet. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ingen ny episode denne uka? Noen tipsa meg om My Episodes, super-oversiktlig for oss om følger med på X antall serier. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Bruker den selv. Genial! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå