Sinna'gurk Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 syntes egentlig ikke at episoden var så dårlig jeg.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 TBBT er sjelden dårlig. Det var bare grusomt kjedelig. Jeg trakk på smilebåndet to ganger, og det var alt. Men alle får ha egne meninger selvfølgelig Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Den episoden her var direkte dårlig. Resten av sesongen har bare vært kjedelig, så dersom det fornyes for en femte sesong tviler jeg på at jeg gidder å fortsette å se på. Mye bedre før. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg synes faktisk denne episoden var bedre enn de andre denne sesongen. Uten at det trenger å bety alt for mye da Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er enig med klagekoret. Kjedelig episode, kjedelig sesong. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Har sett mange kjedeligere episoder gjennom sesongene.. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Likte den jeg Lenke til kommentar
torboe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er utrolig trist å se hvor mye The Big Bang Theory har tapt seg denne sesongen. All den herlige sjarmen fra de første sesongene er helt forsvunnet. Lenoard har etter min mening vært kjedelig lenge, men ikke før i sesong 4 har jeg begynt å mistet troen på Sheldon, som opp til nå har vært et sant geni! Håper de tar seg opp igjen, hvis ikke er det tvilsomt at vi får se mye mer til gjengen fra TBBT. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Grei episode, men dette var den første gangen jeg virkelig ble irritert over Amy. Makan til mer monoton karakter skal man lenge lete etter, og Sheldon fikk ikke noen særlig bra historie heller. Howard og Raj leverte bra dog, og jeg datt nesten av stolen da jeg så Howard i den røde drakten :!:. Hva er Leonard sin rolle for tiden egentlig, stå og syte? Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 En dårlig episode, var så kjedelig til tider at jeg la ned VCL på skrivebordet så jeg bare hørte lyden, mens jeg gjorde andre ting på pcen. Skuffende episode. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Liker ikke å innrømme det, men dette var trasige greier. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ut med Amy Farrah Fowler.. Sheldon skal etter min mening ikke få seg dame før han klarer å lage henne selv! Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Har bare en ting å si.. Jeg savner NERDENE.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Rat Man og Mouse Boy var konge, men Shamy må bort. 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Sheldon var bedre før, men forfatterne prøver å gi han sosial utvikling, som både er bra og ikke bra samtidig. Likte gamle Howard bedre også, før han fikk seg kjæreste. Shamy var morsomt i starten, men begynner å bli litt lei av det. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Sheldon var bedre før, men forfatterne prøver å gi han sosial utvikling, som både er bra og ikke bra samtidig. Likte gamle Howard bedre også, før han fikk seg kjæreste. Shamy var morsomt i starten, men begynner å bli litt lei av det. Jeg håper at Shamy dumper Shedlon og forsvinner, noe som igjen fører til at Sheldon tar noen steg tilbake i den sosiale utviklingen! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hva er Leonard sin rolle for tiden egentlig, stå og syte? Jeg liker heller ikke rollen Leonard har fått i det siste. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Bare jeg som ventet på at Sheldon skulle ta feil, og spise en bit av hjernen istedet for lunchen sin? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Tenkte tanken selv ja De la liksom opp til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå