MartinF Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Jim Parsons var hos Conan i natt. Sammen med Marisa Miller EDIT: Det jeg skulle si, var at jeg syns Jim er så utrolig lik Sheldon-karakteren i måten han prater på, så det er så vanskelig å skille mellom Sheldon og Jim Endret 26. november 2010 av MartinF Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Ikke klag folkens. House har pause til Januar Top Gear også.. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Annbefaler å bruke denne siden, bare å legge til seriene du vil følge, så får du oversikt når neste episode av fine serier kommer, flere uker fremover på en oversiktlig liste. 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Annbefaler å bruke denne siden, bare å legge til seriene du vil følge, så får du oversikt når neste episode av fine serier kommer, flere uker fremover på en oversiktlig liste. Genial side. Jeg ser at seriene jeg har lagt til står oppført klokka 01 og 02. Er det den norske tiden på når de går på TV i USA? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Myepisodes bruker somregel når episodene er tilgjengelig på nett. Dexter f.eks står oppfør på mandager der, mens de sendes på TV i usa på søndager. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Den bruker ikke når episodene er på nett, men når de sendes i tidssonen valgt i kontrollpanelet (default er UTC, 1 time før norsk tid, 5 timer etter amerikansk tid på østkysten). Jeg bruker forøvrig http://on-my.tv/, så får teste ut om http://myepisodes.com/ er bedre. Sålangt virker det som at det er litt mer tungvindt å legge til serier på myepisodes, men at det er flere serier og features på myepisodes. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 ny episode i morgen virker som en spennende tittel: The Alien Parasite Hypothesis Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 ny episode i morgen virker som en spennende tittel: The Alien Parasite Hypothesis Den airer i morgen.. Men blir gøy på Fredag da... Tittelen høres lovende ut ja, blir vel noe hysterisk Sheldon opplegg Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 åhhh! det hadde jeg glemt! vi får visst vite at Amy har seksuelle følelser for noen.. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 hehe, det står på siden men tenkte jeg ikke skulle spoile for dere.. det er penny's ex! :o Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Noooo... Han machofyren? Han er så kjip... Men kan jo være mange etter hva vi hørte fra faren Endret 8. desember 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hva med han som lager menyer til restauranter? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 til dere som vil se mer info om denne episoden: http://www.cbs.com/primetime/big_bang_theory/photos/The_Alien_Parasite_Hypothesis/4/0/ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Episodene er så korte, så jeg ser aldri promoer eller leser om dem Er jo ikke noe gøy når man vet handlingen på forhånd... imo Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 enig i den.. men siden jeg er fan på facebook får jeg alltid vite litt på forhånd uansett :/ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ikke kjempe bra, men episk wrestling mellom Raj og Howard da Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Sesongens kjedeligste episode... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå