Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Hele serien blir bært av Sheldon og til tider Leonard imo. Amy karakteren er veldig spennende, men skuespillerprestasjonen er så dårlig at de bare må kutte det ut. Det er ALTFOR dårlig. Men TBBT er fortsatt utrolig bra. Nest siste scenen når Sheldon løper nedover gata med Raiders i nevene til Indiana Jones musikk: Episk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå får du gi deg. Raj er kanon, han skal selvfølgelig være med videre.

 

Raj har enkelte gullkorn, men det er ingenting imot hva de andre har. Gullkornene hans kunne de fint ha overført til de andre. Vi ser jo stadig at han hvisker noe til Howard, og Howard igjen sier det høyt. Hvorfor trenger de Raj til å hviske noe? Det er jo bare en dårlig kopiering av Kenny fra South Park. Bortsett fra det er det fint lite som gjør ham unik. Jeg vil påstå han og Leonard er ganske like, og vi trenger ikke begge to. Bare lag en ny karakter som våger å si ting direkte, så er Raj overflødig. Hva med å fjerne Raj og la Kripke få en fast plass i stedet? Han og Sheldon har jo sine stunder, for eksempel med helium involvert. :p

Lenke til kommentar

The Big Bang Theory er en enkel sitcom. Det ville vært så latterlig tragisk å prøve å være mer enn det etter fire sesonger.

 

Vil Raj snakke med kvinner ever?

Kunal: I doubt it. I think they'll try lots of experimental drugs, so like in season eight he'll be a junkie! [laughs] But no, I don't think we'll ever see him get over it, which I always wondered about in the beginning. "How will we continue to do this," but the writers are amazing.

Når Raj visker Howard i øret, prøver Kumal noen gang skitne vitser?

 

Kunal: I don't -- our tapings are so tight, we have it down to a real science. Plus, a lot of the language on the show is so specific that if you change a word it will mess up the whole speech rhythm. But if we're talking about breaking, I break all the time.

 

Vil Raj date mm?

 

Kunal: I thought about dating a deaf women -- but that's a hard joke to pull off sensitively. I don't know if he'll actually ever find love. Plus, I wonder, what's funnier than seeing these guys fail? That's the essence of comedy. I think they'll succeed at being friends, but not with women.

 

Hva lærer vi av dette? Vi lærer at de ikke kan gjøre mye feil, less fun on stage, less fun on screen. Vi vet nå at det er liten (absolutt ingen) tid for improvisasjon. De har rett å slett ikke tid til det. Dessuten lærer vi at det ikke er naturlig med karakterutvikling i denne type serie. Det er en vennegjeng som skal få oss til å le fordi de failer, ikke fordi de utvikler seg å lærer å tilpasse seg.

 

Det jeg anser som det største problemet med serien er at den har gått out of character (om en serie kan gjøre det) ved å ikke fokusere nok på Spill, Tv-serier, klassisk sci-fi og andre nerdete ting. De var veldig dyktige til å blande social awkwardness med nerding i de to første sesongene. Dette resulterte i to veldig gode sesonger. Jo mer de har gått bort ifra dette jo dårligere har serien blitt. Kan nesten si at den lille karakterutviklingen serien har hatt har varig skadet serien. Om karakterene ikke har sine feil, hva skal da være morsomt?

Lenke til kommentar

Uten å gi en eneste link til hvor du fant det der stoler jeg ikke på det. Det jeg kan kommentere er at å ikke gi dem tid til improvisasjon er en stor tabbe. Improvisering er stort sett bestandig det som blir morsomst. Og hvem husker ikke scenen i Star Wars med Han og Leia? "I love you..." "I know." Totalt improvisert, endte opp som klassisk. ;)

Har du vært på innspilling av en serie noen gang? Alt går rimelig fort altså, ikke mye tid til tull der.

Lenke til kommentar

Uten å gi en eneste link til hvor du fant det der stoler jeg ikke på det. Det jeg kan kommentere er at å ikke gi dem tid til improvisasjon er en stor tabbe. Improvisering er stort sett bestandig det som blir morsomst. Og hvem husker ikke scenen i Star Wars med Han og Leia? "I love you..." "I know." Totalt improvisert, endte opp som klassisk. ;)

Har du vært på innspilling av en serie noen gang? Alt går rimelig fort altså, ikke mye tid til tull der.

 

Kan du nevne én eneste serie der ingen har improvisert noe eller gjort en tabbe under innspillingen? Mye blir fjernet, men ikke alt.

Lenke til kommentar

Har hørt om denne serien leeeeenge, men aldri hatt tid til å se den, men endelig fikk jeg tid :D og jeg har sett alle 4 sesongen, og jeg må si att dette har nesten blitt min nye favorittserie :D

 

Må si siste episode var meget bra :) Lurer på hvordan forholdet utvikler seg videre :hmm:

 

Noen som vet når neste sesong begynner?

Og hvor mange sesonger det er snakk om å lage?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...