Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den scenen som du beskrev der var heller ganske "barnslig" og ikke morsom spør du meg. veldig sånn "HA, HA i blew your head off". Minner meg litt om han dere fyren i simpsons som ler på den rare måten. No offence da smak og behag så klart.

 

Amy er litt irriterende ja og det er nesten mer tragisk og trist å se på henne enn morsomt. Gutta sine "tragiske" liv og episoder er mye morsommere. Sier ikke at de har tragisk liv, men ja dere skjønner..

Lenke til kommentar

Jeg er en stor fan av TBBT og har i det lengste prøvd å se det positive i serien. Dette har blitt mer og mer problematisk i sesong 4, og den naturlige syndebukken er Amy.

 

Penny (først og fremst karakteren, men jeg vil ikke undervurdere Kaley Cuoco heller) tilfører serien noe positivt, så når hun var borte i et par episoder var det veldig merkbart.

 

Alt i alt må jeg dessverre si meg enig i at sesong 4 er en aldri så liten skuffelse og at "TBBT var bedre i gamle dager".

 

Men så lenge jeg har 20 minutter til overs i livet mitt vil jeg uansett fortsette å se på TBBT :)

Lenke til kommentar

Den scenen som du beskrev der var heller ganske "barnslig" og ikke morsom spør du meg. veldig sånn "HA, HA i blew your head off". Minner meg litt om han dere fyren i simpsons som ler på den rare måten. No offence da smak og behag så klart.

 

Det var mest at de trengte en fjerdemann, så de foreslo Penny. Sheldon maste hele tiden om at hun ikke var god nok fordi det trengs raske reflekser, en bra oversikt over fysikken og alt mulig sånt, men får han fikk snakke ferdig satte Penny seg ned og skjøt hodet av ham i spillet. Vanligvis korrigerer Sheldon Penny hele tiden, denne gangen tok han grundig feil og ble eid av henne gjentatte ganger. Jeg syntes hele den greia var svært morsom. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Problemet med TBBT er det samme som alle andre serier som går over tid. De må fornye seg eller dø ut. Leonard og Penny ble sammen etter første sesong, så andre sesong ble litt annerledes. Howard fikk seg dame, Leslie har kommet og gått og så videre. Amy var bare en naturlig utvikling i serien. Jeg har egentlig ikke så mye imot selve karakteren, men jeg liker ikke skuespilleren og syntes selve rollen er dårlig gjennomført. Det trekker alt for mye ned.

 

De andre skuespillerne gjør en bedre jobb og rollene er bedre gjennomtenkte, imho. Men husk de har hatt tre sesonger på å utvikle seg, i tillegg til all tiden de brukte før de i det hele tatt fikk godkjent konseptet og spilt inn en pilot. Amy kan utvikle seg ganske mye om hun får bli med. Spørsmålet er vel om skuespilleren kan det. Jeg tviler.

Lenke til kommentar

Synes serien blir veldig klassisk stereotype sitcome til tider. Tror serien hadde vært bedre med litt høyere budsjett og litt mer handling. Noen ganger minner den meg om en familie komedie fra åttitallet. Hater de scenene når noen kommer inn døra og publikum bare går helt apeshit uten noen grunn, de dere jævla "ooooooOOOUUUHHHH!", "AAAWwwwwwwwhhhh" og "Aaawwwhhahahahahah" :wallbash:

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Enig i det mange sier her. Er tydelig ikke like morsomt som de første sesongene, men det er ekstremt god underholdning. Det er ikke slik jeg aldri ler av enkelte scener lenger, men de nyeste episodene inneholder ikke de gullklippene som en husker og som en gjerne deler og snakker om.

 

Føler også at en del av egenskapene er brukt opp, som vikingkylling sier, de må fornye seg på en måte. Raj med alkohol og jenter og måten Howard oppfører seg ovenfor jenter er bare blitt for ofte. Sheldon sin plass i sofaen og slike enkle ting gjennom hele serien føler jeg er begynt å bli temmelig brukt opp.

 

Men, det er jo vanskelig og få inn noe noe nytt i serien sånn sett, men jeg ler som sagt ikke av de samme tingene som jeg gjorde de første sesongene. Skulle for eksempel skjedd at en av dem forandret seg for en stund, eller et eller annet som hadde skapt litt liv i serien igjen!

Endret av Bartin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det hadde vært interessant om de tok en drastisk fornyelse og fjernet en av karakterene og i stedet fikk inn en ny. Hva om Raj ble erstattet med Leslie, for eksempel? :)

Raj skal da ikke ut. Er det en som skal ut er det Amy! Jeg ser INGEN fremtid i serien for henne, utenom at hun blir normal. Hun virker bare som et elendig skuespill.. Hadde heller vært noe om det hadde flyttet inn en interessant person i blokka og som kanskje hadde blitt involvert i livene dems.. Noe som fikk en helt ny vri på alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...