Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig en bra episode igjen. :D Det eneste jeg reagerer litt på er at ingenting skjedde med Leonard? Sheldon trenge jo ikke engang si unnskyld?

 

Penny er tilbake, men jeg savnet henne ikke noe særlig. Scenen med henne og Sheldon var jo morsom, men det var Sheldon som drev hele greia. Han kunne like greit ha snakket med noen andre og fått samme resultat.

 

Uenig. Forholdet mellom Penny og Sheldon er en nøkkelfaktor for serien, skjønner ikke at folk skal være så redde for å innrømme det.

 

For å ta et eksempel fra siste episode: Sheldon kunne ikke sagt "You face failure on a daily basis" til hvem som helst, og fått det til å bli morsomt.

 

En annen ting jeg må si er at du (og flere andre) etter forrige ukes episode pratet høyt om at TBBT er en "fallende stjerne".

Når så Penny kommer tilbake til serien i denne ukens episode virker det som om ting er bra igjen. Tilfeldig? Neppe.

Lenke til kommentar

Jeg står for det jeg sa. Penny/Sheldon-kjemien er veldig morsom, og jeg lo høyt da Sheldon tømte glasset for andre gang. Ansiktsuttrykket hans da han lente seg bak, tømte glasset, ventet et sekund og sa "no!" var priceless. :D

 

Men det du glemmer er at Penny hadde en svært liten rolle i denne episoden. Resten av episoden var i hovedsak drevet av Sheldon. Hadde Penny kke vært med ville de hatt en kort scene med noen andre i stedet, og det er godt mulig det ville ha blitt like morsomt. Kanskje enda morsommere.

 

Og ja, jeg mener TBBT er en fallende stjerne. Episoden i dag var bra, men det er ingen garanti for at neste er like bra. Tvert imot vil jeg tippe den blir ganske kjedelig. Les denne posten igjen etter neste episode og se om jeg har rett. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...