Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, kjenner jeg blir mer og mer lei hele serien nå. Begynner å bli en stund siden det var noen skikkelig nerdevitser og sånt. Virker som hele serien baserer seg på at sheldon er helt ekstrem og at det er morsomt og "søtt" at resten også er nerder. Serien har tatt ett kraftig stup fra første sesong, det skal sies.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Strengt tatt nådde serien toppen med robot-Sheldon, men etter det har det vært ganskje kjedelig. Det er fortsatt TBBT, så jeg vil fortsette å se en stund til. Men f.eks South Park, Futurama og Simpsons var svært bra is tarten, men ble kjedeligere og kjedeligere etterhvert. Seinfeld og That 70's Show klarte å holde kvaliteten opp til siste slutt (mer eller mindre), men de er unntakene. Det ser ut som om TBBT kan være en fallende stjerne allerede.

Totalt uenig. Jeg mener at Futurama, Simpsons og South Park har klart seg like bra hele veien. Samt Family Guy. TBBT er den eneste nerde-serien som har blitt kjedeligere/mindre intelligent/ikke har klart å opprettholde kvaliteten utover.

Et godt eksempel med South Park, er at både de gamle OG nye episodene er mest kjent, kanskje spesielt de nye, da bl.a Britney Spears, WoW & Cesar Milan.

Lenke til kommentar

Litt spent på å høre hva kritikerne fra forrige episode har å si nå som Penny er tilbake.

 

En ting jeg ikke tenkte på før en stund etter at jeg hadde sett siste episode er at de bare filmer overkroppen til Penny (av naturlige grunner). Spent på hvordan de løser det i de neste episodene, går ut fra at du gikk med gips ganske lenge.

Lenke til kommentar

Endelig en bra episode igjen. :D Det eneste jeg reagerer litt på er at ingenting skjedde med Leonard? Sheldon trenge jo ikke engang si unnskyld?

 

Penny er tilbake, men jeg savnet henne ikke noe særlig. Scenen med henne og Sheldon var jo morsom, men det var Sheldon som drev hele greia. Han kunne like greit ha snakket med noen andre og fått samme resultat.

Lenke til kommentar

Fin episode i dag. Jeg holdt på å knekke sammen når jeg leste dette på slutten, dog:

post-122083-1288962968,377_thumb.jpg

 

 

La ikke merke til den før nå, hahahah

 

Ikke jeg heller :weee:

 

Synes de fikk det ganske bra til jeg:

 

post-99194-1289031003,0182_thumb.png

 

Tror strategisk plassering av ting etc. er løsningen, dog skjønner jeg ikke hvorfor de bare ikke lar det bli en del av storylinen. Det kunne jo bli bra, spesielt mtp hvordan Sheldon er rundt leger og det hele.

Synes det var en større bedrift å skjule graviditeten til hu i HIMYM :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...