vikingkylling Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Er det bare jeg som ikke likte episoden? Det var enkelte morsomme scener, men for det meste var det bare Leonard som klaget over at alle har en kjæreste og Shemy som surret med det vanlige kjedelige tullet. I tillegg har Raj plutselig fått seg kjæreste, uten at det har vært hintet til før engang. Han har gått i tre hele sesonger uten engang å klare å snakke med en dame, og så gjør de ikke noe mer ut av at han endelig har fått seg en? Skal jeg oppsummere sesongen så langt har det vært en klassisk episode som helt klart er blandt de ti beste i serien (robot-Sheldon) og fire ganske kjedelige episoder. Liker ikke helt den utviklingen... Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 var ikke bare deg nei, ikke beste episoden i sesong 4 akuratt... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det er fordi penny ikke var med:) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Eller fordi Amy var med. Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Enig med Cosmo Kramer og Vikingkylling. Mer Penny og mindre Amy. Kunne også tenkt meg flere episoder der Sheldon og Penny er i fokus. For eksempel episoden der penny brakk armen og Sheldon tok henne med på sykehus, absolutt en av de beste episodene. Mange andre småbiter med Sheldon og Penny som en kan se mange ganger før du blir lei. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg synes de løste problemet med Penny på en god måte i denne episoden. De som klager må huske på at Penny ikke hadde muligheten til å være med i episoden, hun la jo på sykehuset når de spilte den inn. Dette var også den første episoden uten Penny siden serien startet opp, så man kan ikke forvente all verden (imo). Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Savnet etter penny er meget merkbart i serien, blir ikke det samme uten Får håpe hun holder seg skadefri:D:D Endret 24. oktober 2010 av clickz101 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg synes de løste problemet med Penny på en god måte i denne episoden. De som klager må huske på at Penny ikke hadde muligheten til å være med i episoden, hun la jo på sykehuset når de spilte den inn. Dette var også den første episoden uten Penny siden serien startet opp, så man kan ikke forvente all verden (imo). Jeg gir egentlig blaffen i om Penny var med eller ikke. De hadde fortsatt Sheldon, Raj og Howard. Det burde være mer enn nok til å lage en bra episode, men neida. I stedet fokuserte de på Leonard og Amy, de to aller kjedeligste folkene i hele serien. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Mer raj, mindre shamy. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 En noe logisk forklaring på enkelte av klagene kan være at denne episoden i utgangspunktet skulle vært vist og spilt inn senere, en episode Penny uansett ikke skulle være med. /2 cent fra meg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Synes det bør fokuseres mer på Penny. Kaley Cuoco er skamdeilig: 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Fy faen, den jenta er deilig Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Bare biril som er for godt vant Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Bare biril som er for godt vant La meg nå leve i min egen lille boble! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Synes det bør fokuseres mer på Penny. Kaley Cuoco er skamdeilig: Nåja... 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Synes det bør fokuseres mer på Penny. Kaley Cuoco er skamdeilig Jupp, er vel igrunn derfor hun er med... På grunn av kontrasten til resten i serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå