Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som ikke likte episoden? Det var enkelte morsomme scener, men for det meste var det bare Leonard som klaget over at alle har en kjæreste og Shemy som surret med det vanlige kjedelige tullet. I tillegg har Raj plutselig fått seg kjæreste, uten at det har vært hintet til før engang. Han har gått i tre hele sesonger uten engang å klare å snakke med en dame, og så gjør de ikke noe mer ut av at han endelig har fått seg en?

Skal jeg oppsummere sesongen så langt har det vært en klassisk episode som helt klart er blandt de ti beste i serien (robot-Sheldon) og fire ganske kjedelige episoder. Liker ikke helt den utviklingen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med Cosmo Kramer og Vikingkylling.

Mer Penny og mindre Amy. Kunne også tenkt meg flere episoder der Sheldon og Penny er i fokus. For eksempel episoden der penny brakk armen og Sheldon tok henne med på sykehus, absolutt en av de beste episodene. Mange andre småbiter med Sheldon og Penny som en kan se mange ganger før du blir lei.

Lenke til kommentar

Jeg synes de løste problemet med Penny på en god måte i denne episoden. De som klager må huske på at Penny ikke hadde muligheten til å være med i episoden, hun la jo på sykehuset når de spilte den inn.

Dette var også den første episoden uten Penny siden serien startet opp, så man kan ikke forvente all verden (imo).

Lenke til kommentar

Jeg synes de løste problemet med Penny på en god måte i denne episoden. De som klager må huske på at Penny ikke hadde muligheten til å være med i episoden, hun la jo på sykehuset når de spilte den inn.

Dette var også den første episoden uten Penny siden serien startet opp, så man kan ikke forvente all verden (imo).

Jeg gir egentlig blaffen i om Penny var med eller ikke. De hadde fortsatt Sheldon, Raj og Howard. Det burde være mer enn nok til å lage en bra episode, men neida. I stedet fokuserte de på Leonard og Amy, de to aller kjedeligste folkene i hele serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...