Oreokjeks Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Elsker forklaring på hva som skjedde med Bernadette og Wolowits! 4 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 syns dette er en veldig bra serie, helt greit å slappe av i sofaen å se på dette Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Holdt på å dette av stolen når Howard sto uttafor døra til Penny. Den så jeg ikke komme Alt i alt var det en konge episode. Sheldon og Raj kranglen var også ganske morsom. 1 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Sesong 4 har holdt høyt nivå så langt, mye bedre enn sesong 3 i mine øyne. Siste minuttet i dag ga meg krampelatter og tårer i øynene. Synes de kunne ha kommentert at Penny var borte på ferie elns., den overgangen var dårlig syntes jeg. Ellers knallsterk episode, selv Leonard var bedre; daten var godt gjennomført også. "He was symatethic, his exact words were: -Got your back Jack, bitches be crazy" "Oh dear, they really be crazy" :!: Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 sett en spoiler! ikke avslør noe vi ikek har sett-__- Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nyeste episoden er genial! ~ Mortis Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 sett en spoiler! ikke avslør noe vi ikek har sett-__- Denne tråden omhandler alle sesonger, også sesong 4. Når en episode allerede er sluppet så er det selvfølgelig lov å diskutere denne episoden. Så det er din feil om du går inn her uten å ha sett den. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Venter med å se til i kveld, men gleder meg Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 slutten:O WTF Lenke til kommentar
T.A Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Fikk nesten hjerteattak på slutten der. Men når bazingaen kom var det greit Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 sett en spoiler! ikke avslør noe vi ikek har sett-__- Så lenge episoden er sendt i USA, så får du aldri spoiler av meg ihvertfall. -- Jeg syns det var en god episode igjen, men jeg sanver Penny Slutten var genial Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Satan steike som jeg lo! Got your back, Jack. Bitches be crazy er i seg selv ikke spesielt morsomt, men i den settinga, sagt av Sheldon? Åh kjære... 1 Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Fy faen! Beste episoden denne sesongen! Sheldon er så sykt lættis, faen så mange quotes han hadde denne episoden "Procyon A.. Oh darn, that's wrong!" Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvorfor var ikke Raj med i episoden? Mener å huske noe om at Penny brakk benet eller noe.. men hvorfor Raj? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvorfor var ikke Raj med i episoden? Mener å huske noe om at Penny brakk benet eller noe.. men hvorfor Raj? Du fulgte ikke skikkelig med du, Raj var der han.. Han sa jo at han dreiv av med ei døv jente Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Så i neste episode kommer peny med gips på beinet? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har aldri ledd så høyt og så lenge av Sheldon. Kommer ned trappa utkledd som en fremmed... Oh, måtte spole tilbake for å le enda litt mer! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hvorfor var ikke Raj med i episoden? Mener å huske noe om at Penny brakk benet eller noe.. men hvorfor Raj? Du fulgte ikke skikkelig med du, Raj var der han.. Han sa jo at han dreiv av med ei døv jente ERHM.. det var et lurespørsmål Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Bazinga. Bed time, show yourself out. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Faktisk en episode der jeg lo ordentlig, og ikke bare trakk på smilebåndet eller smålo. Kunne ønske resten av sesongen holdt denne kvaliteten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå