Olum Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Litt av meninga er jo at man ikke skal få se henne. Men jeg tipper hun kommer til å bli vist en eller annen gang. Etterhvert som manusforfatterne går tom for idéer må de hele tida gjøre et eller annet for å beholde seerne. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Skjønner jo at det skal være litt mystisk, men samtidig forestiller jeg meg henne hver gang jeg hører den horrible stemmen hennes Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Takk lekse jeg har ikke hatt en så veldig fin dag men siggen din gir meg håp og krefter til å kjempe videre. Kommentaren din var også ganske morsomt og fikk meg til å le litt lavt. Endret 14. oktober 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Mor til Howard er som Enid i Scrubs og Magda i Karl & Co, personar som ofte er nevnt i serien, men me aldri ser. Me høyrer riktignok mor til Howard, men det er best om det forblir sånn, interaksjonene mellom dei to er veldig bra. 1 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hehe, det er vel det siggen er til antar jeg Carlgutt Gleder meg til ny episode nå, er lei av maset med Shamy. Ifølge facebook siden til TBBT (den offisielle) får vi vite hva som skjedde mellom Bernadette og Wolowits i den neste episoden En jente som ikke ser så mye på The Big Bang Theory sa at jeg var veldig lik Leonard, er det positivt tror dere? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Vel Leonard eller Johnny Galecki er jo egentlig en relativt kjekk kar, han blir bare "geeka ned" litt i serien. Så ja er vel ikke negativt skulle jeg tro, synes han ser ganske average ut i serien til tross for at de har gjort han litt mer geekish. Men skuespilleren er helt klart litt mer good lookin' som seg selv. Endret 14. oktober 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Xhale Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg begynte nylig å se på The Big Bang Theory og syntes dette var en kjempe bra serie. Så jeg lurer bare på om det er noen andre med andre meninger og hva du liker / ikke liker med serien. Mvh Xhale:) Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Kjedelig, og i tillegg finnes det lignende serier som er mye fetere. Men hey, det var bare min mening! Endret 15. oktober 2010 av Kranjcar Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 The Big Bang Sheldon Theory mener du? Hadde ikke vært en serie å følge med på, hvis det ikke hadde vært for Sheldon Lenke til kommentar
Xhale Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Helt enig Sheldon er genial! Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Ikke noe annet enn et helt ok tidsfordriv. Sheldon er jo som sagt hele serien. Skjønner ikke at det er USAs mest sette komiserie. Endret 15. oktober 2010 av Eik Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg synes serien er genial - kan nesten ikke få nok. For min del er det vanskelig å forstå at det er flere av de som ikke liker serien, men hver sin smak ... Jeg, som de fleste andre, liker best scener hvor Sheldon er i fokus. Allikevel synes jeg hver og en av karakterene utgjør sin del av serien, og er nødvendige for at sammensettingen skal bli bra. Er ikke helt enig i at poengene i serien er "oppbrukt" ... Det er en del gjentagelser, men det hører jo med. Det handler tross alt om hvordan livene til disse karakterene utspiller seg, og alt som følger. Da er det vel naturlig at det er en del gjentagende mønstre, og ikke minst, en rød tråd gjennom hele serien. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 er den nye ute? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tv-serier kan lastes ned dagen etter de sendes i USA (rundt 03.00-05.00 blir de lagt ut). Epguides er en fin plass, da vet du alltid når seriene kommer ut. Helt okei episode idag, men ingenting mot Community som var strålende. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg elsket dagens episode, hele troll-greia ga meg latterkrampe :!:. Raj og Sheldon var også ganske bra i denne episoden, og Penny er kjapp i replikene som alltid. Den eneste som er skuffende denne sesongen er Leonard, virker som om de ikke finner plass til ham i manuset. Alt i alt, bra episode. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bra episode i dag digga scenene med Raj og Sheldon spesielt mye. Enig med deg WCH leonard faller liksom ut, var jo nesten ikke med i dag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Artig episode. Scenene med Raj og Sheldon var konge Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) "This is not over", men så var det det likevel. Endret 15. oktober 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå