Thommesen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Tror jeg må si at hittil så synes jeg kanskje sesong 4 virker bedre enn sesong 3, men ikke i nærheten av 1 og 2. Takk du, den stiller jeg meg helhjertet bak. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Slenger meg på Amy bølgen fy faen noe så grusomt, hun er liksom Sheldon dratt ett par tusen hakk for langt. Hadde vært spennende om de kom med noe litt nyskapende etter 3 sesonger med samme hoved plott, men dette er ikke veien å gå. Hadde vært spennende å se Raj gjøre noe utvikling som å snakke med noen jenter. Nå som til og med Sheldon har vært gjennom kjærlighets dansen burde det snart var Raj sin tur. Mer generelt så savner jeg mer "socially awkward moments" jeg innbiller meg at det var mange av disse i sesong en og to, kan være jeg husker feil. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hadde vært spennende å se Raj gjøre noe utvikling som å snakke med noen jenter. "So you're saying you can't pay any rent this month?" 2 Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Savner litt mer Raj også, som når Raj og Howard skal dra damer Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Howard er jo bare gjennomført Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Iiik! Får se 2 episoder i dag Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Var ganske bra episode ja, men liker heller ikke Amy, håper hun blir skrevet ut snart. Det kan se slik ut. På IMDB så er hun bare listet opp til å være med i 2 episoder. Men, you never know Hun har vel allerede vært med i fire episoder om jeg ikke husker helt feil. Siste episoden i fjor og de alle hittil i år. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ho var ikkje med i Shelbot-episoden. Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvem er det som er med på sesong 4? HVa slags sesong går på tv?(Norske/USA). Nettopp sett ferdig sesong 3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 når kommer episode 4 ut? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) 14. Okt sendes den, så natt til 15. er den tilgjengelig. Alt står på imdb Nei, dama må ut asap. Ellers var det ikke værst. Endret 12. oktober 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hun har vel allerede vært med i fire episoder om jeg ikke husker helt feil. Siste episoden i fjor og de alle hittil i år. Jo stemmer det O.o My bad. Men hun har bare vært med i to episoder denne sesongen. Og står ikke oppført som cast i neste episode. Sånn kan det forbli for min del! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Om hun skal skrives ut, må hun vel på en eller annen måte være med i neste episode. Med mindre Sheldon kommer hjem og forteller at hun ble drept i en bilulykke elns. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Nå er det typisk serien å bare ta vekk en karakter helt uten videre og uten og gi en forklaring. De bare forsvinner... Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Når har de gjort det før? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Stephanie forsvant vel ganske kjapt og utan forvarsel. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Dama til howard forsvant også bare på "mystisk" vis. Raj (tror jeg) spør etter henne en dag som til howard svarer "oh yeah i've meant to tell you guys about that, we broke up weeks ago" elns. . Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) nevermind, tenkte på feil dame. Endret 14. oktober 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er en ting jeg kunne tenkt meg å se i serien, og det er moren til Howard! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Jeg tror ikke vi kommer til å få se moren til Howard, some things are best left unseen... Endret 14. oktober 2010 av lekse2 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå