Noiz Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Synes ikkje den episode var like bra som sist episde, men fortsatt bra. Liker egentligt ikkje amy so godt, håper hun får ein kort rolle Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 +1, misliker Amy egentlig, la oss håpe på en kort rolle. Selve episoden var grei egentlig, har vært bedre:) Lenke til kommentar
Sinobell Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Kattene gjorde hele episoden, synes jeg. Synd Sheldon ga de vekk på slutten av episoden. Skuffet over at han gav de bort ja. Det er så utrolig stor potenisale i katter og vitenskap, syns de kunne jobbet litt mer med det. Om ikke annet så i hvertfall lage en eneste henvisning til schödigers katt. Utover det liker jeg Shamy, håper Amy henger med lengre, for Penny er litt kjedelig. Hehe ja og mamma-sheldon, genial karrakter. Endret 9. oktober 2010 av Sinobell Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 "Here's your cat... And here's your $20" Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kjedelig episode, må jeg si. Greit de prøver å fornye serien litt, men Amy er ikke morsom. Hun er bare en blek kopi av Sheldon. Raj hos Penny var heller ikke morsom, men minnet for mye om Howard. Endte opp med å se forrige episode i reprise i stedet. Den er langt, langt bedre. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 i forhold til mange her inne så likte jeg faktisk episoden godt jeg, masse phun stuff og dro på smilebåndet gang etter gang. The Big Bang Theory er en av de beste komi-seriene på tv atm for min del Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg så litt lyst på det en stund da de "slo opp" Jeg stiller meg bak de som ikke liker Amy, hun klarer ikke levere replikkene sine på samme måte. Og da blir det bare awkward for min del Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 i forhold til mange her inne så likte jeg faktisk episoden godt jeg, masse phun stuff og dro på smilebåndet gang etter gang. The Big Bang Theory er en av de beste komi-seriene på tv atm for min del Episoden i seg selv var ikke direkte dårlig, men jeg så de to første i reprise og lo mye mer enn da jeg så denne. Det sier jo litt. En reprise er pr definisjon kjedeligere enn en ny episode fordi man allerede vet alt som kommer til å skje. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Er forøvrig helt enig med vikingkylling, Amy er helt lik Sheldon, og gir dermed ikke serien noen ting i det hele tatt. Siden Sheldon ikke er hetroseksuell i den forstand hjelper det heller ikke at det er kvinne. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Rettelse: Sheldon er ikke seksuell. Heldigvis. Kunne fått noen forstyrrende bilder på hjernen der... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Er det søndager det kommer ut på? 3 episoder ute i s4 nå sant? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 vises på tv i usa på torsdager, så du kan laste på fredager... og ja 3 episoder er ute så langt. 1 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Synes årets sesong har vært blant de bedre så langt. 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Sesong 4? Virkelig? Syntes de 3 episoden som har kommet har vært middelmådige. Siste (ep.3) var på kanten til dårlig. Female Sheldon er hverken morsom, søt eller beundringsverdig. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Faen. Det var nesten så hun ble skrevet ut av serien, men mora til Sheldon klarte å få henne med igjen Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Så episode 3 klokken 5 om morgenen på fredag, lo godt med kameraten min, når kommer episoden med George Takei? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Var ganske bra episode ja, men liker heller ikke Amy, håper hun blir skrevet ut snart. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Tror jeg må si at hittil så synes jeg kanskje sesong 4 virker bedre enn sesong 3, men ikke i nærheten av 1 og 2. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Var ganske bra episode ja, men liker heller ikke Amy, håper hun blir skrevet ut snart. Det kan se slik ut. På IMDB så er hun bare listet opp til å være med i 2 episoder. Men, you never know Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Amy er en ubrukelig karakter som ikke finnes morsom. Det blir enda verre av den overdrevne latteren de har smelt på, så alle scener med Amy er så godt som ødelagt for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå