saladin waits for alice Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 -How many sexual encounters have you had?-Does volunteering for a scientific experiment in which orgasm was achieved by electronically stimulating the pleasure centers of the brain count? -I should think so. -Then 128 1 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har nettopp fått sesong 3 i posten fra amazon! Har seff sett episodene på nett, så begynner med ekstramaterialet. Gleder meg som en unge.... Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk de i posten ? Endret 2. oktober 2010 av clickz101 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 jeg brukte play.com og de brukte 1.5 uke. liker play.com bedre da det er gratis frakt Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk de i posten ? Vet egentlig ikke, den ble forhåndsbestilt. EDIT: ifølge mine kundesider på amazon.co.uk ble de sendt derfra 25. september Endret 3. oktober 2010 av JacEr Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Haha, dette må ha vært en av de beste episodene i hele serien så langt. Oh, Sheldon... Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Den nye episoden var fantastisk! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) «Big Bang Theory»-skuespillerne var sammen i virkeligheten - men det fortalte de ikke. http://www.side2.no/underholdning/article2997130.ece Endret 3. oktober 2010 av Zeph Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ikke så veldig overraskende. Det skjer jo til stadighet. Når folk jobber tett sammen i lang tid kan det fort skje. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 priceless http://www.youtube.com/watch?v=qOfxGR0K9jA Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 slutten var best. thats my spot haha Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Synes dere om den nye episoden da? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Genial, som vanlig! Elsker måten Sheldon og hun bærta omtaler forholdet deres Ler hver gang! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Neh, Hadde håpet at de var ferdig med shamy. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Shamy "forholdet" endte på en litt rar måte midt i episoden, men forventet egentlig ikke at de skulle bli "i lag" igjen. Vet ikke helt hva jeg synes om Amy, det oppstår ihvertfall en del morsomme episoder mellom dem. Går ut fra at hun blir med videre i et par episoder til nå, på lik linje med f eks Stephanie Barnett. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Litt nedtur siden sist. Er noe som heter "litt for mye av det gode" og syns det ble litt for mye når vi fikk servert 2xSheldon. Syns det skal bare være èn Sheldon og det er originalen. Syns også Raj var litt manbitch hos Penny. Han burde ikke drikke hva som helst. Ellers var det koslig med alle de kattene (søtnoser ), og Mommy-Shelly kom til unnsetning, igjen. Genialt bruk av omvendt-psykologi. Muligens de fleste mødres spesialitet. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Var lættis episode, men synes shamy kan avsluttes uten at jeg går å kjøper meg 25 katter. Lenke til kommentar
Roeyskatt Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kattene gjorde hele episoden, synes jeg. Synd Sheldon ga de vekk på slutten av episoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå