Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste sitcomene bruker laugh track, inkludert big bang theory, og how i met your mother, men noen av de bedre gjør ikke det. Eksempel arrested development, better off ted, malcolm in the middle, community, 30 rock. Takk gud for det, laugh track er en u-ting.

 

Edit; hørtes ut som om jeg ikke digger big bang, og himym, for det gjør jeg, men det er tross laugh track.

Endret av Thommesen
Lenke til kommentar

Uten latter på boks må dei bygge opp scenen forskjellig. Scrubs fungerer veldig bra utan latterboks, men der brukar dei og mykje musikk og lydar. Å fjerne latteren frå TBBT utan å kompensere for stillheten blir heilt feil. Då må dei lage serien med utgangspunkt i at det ikkje er latter til stade.

 

Eg skulle gjerne sett fleire seriar utan latterboks, eventuelt med publikum.

Lenke til kommentar

Dere må også tenkte på at serien ikke kunne kjørt på kun Sheldon. Hadde det kun vært Sheldontyper, ville det blitt en veldig sær serie, uten noen motpart å sette ting opp mot.

 

Er jo helt enig i at serien ikke bare skal handle om Sheldon. Jeg synes jo at alle karakterne har noe - men jeg sitter for meg selv og tenker; "Æsj, Howard er så jævlig ekkel" - men det er vel litt av baktanken til produsentene også.

 

Leonard irriterer meg bare på mange måter. Har noe fakter og ansiktsmimikk og alt det der, ikke minst måten han snakker på (som ikke virker å være så annerledes, med tanke på intervju jeg har sett med han).

 

Han må så klart være der, men jeg er ikke så glad i typen. Irriterer meg.

Lenke til kommentar

Dere må også tenkte på at serien ikke kunne kjørt på kun Sheldon. Hadde det kun vært Sheldontyper, ville det blitt en veldig sær serie, uten noen motpart å sette ting opp mot.

 

 

Det mener jeg heller ikke, det er jo samspillet mellom Sheldon og ikke-Sheldon som er det morsomme! Jeg tror bare jeg fort hadde blitt lei om han ikke var med, han er en fantastisk karakter :D

Endret av paddehatt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...