Osecia Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=TGggsvdWoJs&feature=related Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ferdig, skikkelig morsom episode, hvem sa at dette skulle bli en no-penny episode? eneste negative med episoden var at den var for kort ... Det var sikkert ikke første episode de snakket om. Det stod vel aldri spesifisert, gjorde det? Det blir minst 1 episode uten Penny i denne sesongen. Hun skadet seg og havnet på sykehus for et par uker siden, og de driver/drev fortsatt med innspillingen av nye episoder da. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Okay, lurer på hvordan de får Penny til å forsvinne fra episoden(e). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det er jo ikke så vanskelig. Det er bare å sentrere på noe annet. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det er sant, blir bare morsomt å se hvordan de vinkler det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Likte episoden! Flott start på en sesong, blir spennende å følge Sheldon fremover! Får han en sønn/datter, eller skrinlegges det? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Sheldon som far! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Sheldon: How many sexual encounters have you had? Amy: Does volunteering for a scientific experiment in which orgasms was achieved by electronic stimuling the pleasure centers of the brain count? Sheldon: I should think so. Amy: Then 128. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 :!: En av de beste episodene på lang tid. Jeg har sett den tre ganger i dag. ^^ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Nettopp sett denne episoden, og det påminnet meg på hvorfor jeg elsker serien. Den beste episoden jeg har sett på lenge, overgår til og med hasj-cookie episoden i mine øyne. Howard var genial, som vanlig... og Sheldon/Penny dynamikken er like rå som alltid Håper sesongen klarer å holde seg oppe på samme nivået resten av sesongen... Endret 24. september 2010 av WCH Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Å fy faen. Har ikke sett den enda, og nå eksploderer jeg snart. Henter over noen folk og øl, så skal sesongstarten feires Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 3 min igjen Gleder meg! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Sinnsykt bra!!!! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Den episoden var verdt ventetiden Fytti svarte for en date! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Arff... For å oppsumere episoden: BÆSJ *AAAAHAHAHAHAHAHAAAAAA* SEX* AAAAHAHAAHHAHAHAHAAAA* HÅND *AAAAHAHAHAHAAA* Har de lagt på mye, mye mer latter? Sikker på at 25 % av episoden er bare latter (som forøvrig ikke ler av morsomme ting). Jada, kjempemorsomt at Sheldon snakker om barn og Penny spytter ut drikken. A*AAAAHAHHAHAHAAAAA* Blir for dumt. Rimelig å anta at de som leser her har sett episoden. Endret 25. september 2010 av chokke Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hvorfor ser du på? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hvorfor ser du på? Det lurer jeg og på. Var vel håp om ha litt smartere humor enn pai-i-ansikt. Sesong 1 var morsomt, da var det nytt og friskt. Sesong 2 klarte seg greit. Sesong 3 begynte tvilen og håpet om at de skulle lære før sesong 4. Sesong 4, meh. Så nå skal jeg vel fortsette å se på, utelukkende for å irritere meg over idiotien. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Du må gjerne se på for den grunn, men tror ingen her inne er interessert om å lese en negativ rant hver gang en ny råbra episode kommer ut. 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Knallbra start på sesongen, episoden fungerte frå start til slutt. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå