Kakebakelate Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Sånt skal ikke sees, kan jo ødelegge spenning. Så jeg tar det heller som det kommer og koser meg med det Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Sheldon, Leonard, Howard and Rajesh will be Penny-less for an episode! Kaley Cuoco (Penny) suffered a broken leg over the weekend and is currently recovering. She'll be written out of this week's episode that is taping tonight. Kaley's expected to make a full recover and return to the show. Det har vel aldri før vært en episode uten Penny, blir interessant. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ja, lurer på hvordan de skal sette opp ballansegangen, da? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 broken leg, jeez... au. Sheldon blir sikkert lei seg... Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Bare et par dager til vi får sett episoden, nå. Jeg gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fy søren, jeg og! Det som er ille er at jeg skal bort fra torsdag til fredag, noe som fører til at jeg ikke får sett episoden før utpå dagen på fredag. Noe som er svært alvorlig ettersom vi har ventet såpass lenge Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Bare et par dager til vi får sett episoden, nå. Jeg gleder meg som en unge. hvor ser dere episoden og hvilken episode blir det? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Bare et par dager til vi får sett episoden, nå. Jeg gleder meg som en unge. hvor ser dere episoden og hvilken episode blir det? Fra PC-en min ... Hysj Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 vi ser dem fra Youtube... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 vi ser dem fra Youtube... Lykke til med det.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er bare å ta en tur til den lokale bukta, og slå av en prat med Tor Rent. 5 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Han er veldig hjelpsom ... Har jeg hørt. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 THE LATE LATE SHOW with CRAIG FERGUSON hosts an all THE BIG BANG THEORY episode, on the night before the show's big move to Thursday night, Wednesday, Sept. 22, on the CBS Television Network. Host Craig Ferguson will kick-off the themed night with a taped sketch from the set of TV's #1 scripted series among 18-49. Then, the cast of THE BIG BANG THEORY will appear on Ferguson's stage in THE LATE LATE SHOW's signature tweets and emails segment, a comedy sketch and guest interviews. THE LATE LATE SHOW with CRAIG FERGUSON airs weeknights (12:37-1:37 AM, ET/PT) following broadcasts of the "Late Show with David Letterman" on CBS. Mulig det blir en del spoilers her, så hvis man vil unngå slikt bør man kanskje vente til etter første episode med å se dette. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Awesome! Takler ikke Craig Ferguson for some reason, men dette må jeg få sett. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 finner ikke episode en? skulle den ikke komme i dag? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Episode 1 sendes i kveld/natt. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 daså *gleder meg* Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det var forresten ingen spoilere i Craig Ferguson episoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå