Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvorfor, men at han kan være homofil var faktisk noe jeg lurte på ganske tidlig. Frem til han sier enten det ene eller det andre blir det jo bare unødvendig mye spekulasjoner. Selv håper jeg han holder det hemmelig for offentligheten da det burde være uviktig hvilket lag han spiller for.

Synes strengt tatt det er litt off topic å diskutere den seksuelle legningen til en skuespiller i denne tråden. Selv om han har en rolle i serien.

But that’s just my two cents ;)

Lenke til kommentar

Spiller det egentlig noen rolle om Jim Parsons er homofil? Har lest noen tidligere innlegg, så er bare litt nysgjerrig. Hvis han ikke er homo, så er det greit. Er han homo, så er det også greit. What's it to you anyway?...

Lenke til kommentar

Spiller det egentlig noen rolle om Jim Parsons er homofil? Har lest noen tidligere innlegg, så er bare litt nysgjerrig. Hvis han ikke er homo, så er det greit. Er han homo, så er det også greit. What's it to you anyway?...

Virker da ikke ut som noen har noe imot det...?

Er ikke lenge igjen nå :p

Lenke til kommentar

Greit å vite, men spiller ingen rolle. Det er helt naturlig å være nysgjerrig på andres liv, og spesielt kjendiser. Og det er hvertfall interessant å vite hvem som er homofil eller ikke, men for min del endrer det ikke min oppfatning av personen. Vil bare vite det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...