CThomassen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hva har det å si om han er "femi" på ekte? Han er en genial skuespiller Hadde vært moro å se en skinheaded Sheldon med 20kg mer i muskler i en fighting film, kunne blitt interessant Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Vet ikke hvorfor, men at han kan være homofil var faktisk noe jeg lurte på ganske tidlig. Frem til han sier enten det ene eller det andre blir det jo bare unødvendig mye spekulasjoner. Selv håper jeg han holder det hemmelig for offentligheten da det burde være uviktig hvilket lag han spiller for. Synes strengt tatt det er litt off topic å diskutere den seksuelle legningen til en skuespiller i denne tråden. Selv om han har en rolle i serien. But that’s just my two cents Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Har bestilt serien fra play.com til 80 kr! gleder meg:D Lenke til kommentar
T.A Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Spiller det egentlig noen rolle om Jim Parsons er homofil? Har lest noen tidligere innlegg, så er bare litt nysgjerrig. Hvis han ikke er homo, så er det greit. Er han homo, så er det også greit. What's it to you anyway?... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Spiller det egentlig noen rolle om Jim Parsons er homofil? Har lest noen tidligere innlegg, så er bare litt nysgjerrig. Hvis han ikke er homo, så er det greit. Er han homo, så er det også greit. What's it to you anyway?... Virker da ikke ut som noen har noe imot det...? Er ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar
T.A Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Sa ikke at noen har noe imot det, bare lurte på hvorfor folk er såpass interesserte i om han er hetero eller homo. Forstår bare ikke hva som er så interessant med det og du har rett... ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Greit å vite, men spiller ingen rolle. Det er helt naturlig å være nysgjerrig på andres liv, og spesielt kjendiser. Og det er hvertfall interessant å vite hvem som er homofil eller ikke, men for min del endrer det ikke min oppfatning av personen. Vil bare vite det. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10018373 Får ikke håpe det utsetter episoder.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Haha, skal ikke være lett. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Personlig håper jeg de drar nytte av situasjonen på en eller annen morbid morsom måte Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Penny kan skli i dusjen en gang til, men brekke beinet denne gangen Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noen som vet når første episode, sesong 4, blir tilgjengelig? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noen som vet når første episode, sesong 4, blir tilgjengelig? 23.09.10 går den i usa Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ca klokken 04.00 på Torrents den 24 September Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 iiik! Gleder meg! også kommer jo The Office og Family Guy på rekke og rad også... jeezes Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Kjedelig å måtte vente så lenge. Beste hadde nesten vært å vente til sesongen var færdig, for å så ta en fantastisk maratonøkt. Bare synd at jeg ikke har tålmodighet til å vente så lenge. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ca klokken 04.00 på Torrents den 24 September Var det jeg tenkte på. Takk. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det blir vilt! Herre, så jeg gleder meg!! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noen sneak peaks fra første episode: http://the-big-bang-theory.com/episodeguide/episode/401/The-Robotic-Manipulation/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå