Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg likte denne episoden kjempe godt.

alt fra Lenoards lille "mancrush" til Sheldons sinnsyke gave jakt. :!:

men bare en ting som fikk meg til å lure litt ....

ettersom episoden fokuserte mer eller mindre på at Lenoard var sjalu på denne David(?)

Har manusforfatterene glemt at Lenoard er i et forhold med hun lege-dama?eller har jeg godt glipp av noe?

men alikvel var dette en kjeme bra episode og verd og få med seg,særlig slutten iallefall :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha jeg digger denna serien, men jeg hadde ei jente her på besøk for litt sia og vi skulle egentlig se film, men så skjedde det noe tull som gjorde at det ikke funka. Genial som jeg er, tenkte jeg at jeg da kunne sette på denne serien, skjønte med en gang vi starta å se at det kanskje ikke var det smarteste jeg har gjort. Hun måtte presse frem litt falsk latter av og til stakkar =( Så man må vel ha litt spessielt humor for å like dette, jeg synes det er genialt og har sett alt og gjør ikke noe for meg om de drar det langt ut, sålenge det er underholdene...

Lenke til kommentar
noe jeg lurer på, Rajesh kan ikke snakke til jenter, men èn gang sier han noe til Penny, men hurtig holder seg for munnen. Men i episoden med Sheldons søster kan han bare lage en lyd foran dem..

Hvis han snakker med jenter er han enten full, eller bruker medisin. Den ene gangen han begynte å snakke foran Penny tror jeg rett og slett han "glemte" seg ut.

Lenke til kommentar

synes serien var middelmådig de første 4 episodene, men så begynte jeg å bli kjent med karakterene, og spesielt Sheldon.

Herregud for en karakter, det er den mest geniale irriterende karakateren ever i noen humor serie.

Det smilet hans er jo bare creepy.

Get out Sheldon!

Hmm I think it _is_ me!

Lenke til kommentar

Herlighet så gode dei to siste episodane har vore, eg fekk ein litt spesiell følelse når eg såg dei. Framgangen i episoden var veldig god og humoren på topp. Det er kanskje av betydning at eg er ein smule overtrøytt av mangel på søvn, men det var uansett geniale episodar. Sheldon er kongen, men Penny er jammen ikkje langt bak, digger karakteren hennes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...