Kiro Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg likte denne episoden kjempe godt. alt fra Lenoards lille "mancrush" til Sheldons sinnsyke gave jakt. :!: men bare en ting som fikk meg til å lure litt .... ettersom episoden fokuserte mer eller mindre på at Lenoard var sjalu på denne David(?) Har manusforfatterene glemt at Lenoard er i et forhold med hun lege-dama?eller har jeg godt glipp av noe? men alikvel var dette en kjeme bra episode og verd og få med seg,særlig slutten iallefall Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Du har vel ikke gått glipp av noe. Men det er ikke noe poeng å ta med hun damen hver gang heller, for det er vel ikke noen hemmelighet at Leonard alltid vil ha et øye for Penny. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Virkelig ein fantastisk episode, slutten var faen meg episk. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Haha, enig! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Herregud de rykningene til Sheldon er geniale 1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Haha jeg digger denna serien, men jeg hadde ei jente her på besøk for litt sia og vi skulle egentlig se film, men så skjedde det noe tull som gjorde at det ikke funka. Genial som jeg er, tenkte jeg at jeg da kunne sette på denne serien, skjønte med en gang vi starta å se at det kanskje ikke var det smarteste jeg har gjort. Hun måtte presse frem litt falsk latter av og til stakkar =( Så man må vel ha litt spessielt humor for å like dette, jeg synes det er genialt og har sett alt og gjør ikke noe for meg om de drar det langt ut, sålenge det er underholdene... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har manusforfatterene glemt at Lenoard er i et forhold med hun lege-dama?eller har jeg godt glipp av noe? Ble det ikke slutt mellom de da? Det var i alle fall slik jeg tolket det. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Nesten det siste som skjedde i episode 10 var jo at Leonard fortalde hun at hun burde flytte ut, og så gikk han for å ha sex med henne. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvis tankegangen er slik, legger dere dere alt for mye opp i detaljer. Dette var et eksempel på et helt standard sitcom-break-up (hvor ene parten er tøffel). At hun ikke var med i episoden etter var bare en bekreftelse på dette. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 noe jeg lurer på, Rajesh kan ikke snakke til jenter, men èn gang sier han noe til Penny, men hurtig holder seg for munnen. Men i episoden med Sheldons søster kan han bare lage en lyd foran dem.. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 noe jeg lurer på, Rajesh kan ikke snakke til jenter, men èn gang sier han noe til Penny, men hurtig holder seg for munnen. Men i episoden med Sheldons søster kan han bare lage en lyd foran dem.. Hvis du skriver ett spørsmål så kanskje du får svar. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Han begynner vel å bli vandt med Penny... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 noe jeg lurer på, Rajesh kan ikke snakke til jenter, men èn gang sier han noe til Penny, men hurtig holder seg for munnen. Men i episoden med Sheldons søster kan han bare lage en lyd foran dem.. Hvis han snakker med jenter er han enten full, eller bruker medisin. Den ene gangen han begynte å snakke foran Penny tror jeg rett og slett han "glemte" seg ut. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) ja, tenkte det, men hvorfor bare snakker han ikke foran kvinner da? Det viser at han egentlig kan det. btw, genial den skjorte-brette greia Sheldon bruker Endret 21. desember 2008 av chairgame Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Klart han kan det, men han har problem med å gjer det framfor heite kvinner som Penny. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) btw, genial den skjorte-brette greia Sheldon bruker Sånn har vi hjemme et sted, de funker faktisk overraskende bra! Uansett, genial serie, gleder meg til det kommer flere episoder! Endret 22. desember 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 synes serien var middelmådig de første 4 episodene, men så begynte jeg å bli kjent med karakterene, og spesielt Sheldon. Herregud for en karakter, det er den mest geniale irriterende karakateren ever i noen humor serie. Det smilet hans er jo bare creepy. Get out Sheldon! Hmm I think it _is_ me! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 har også sett det på TVNorge noen ganger, og det er så mye av det de sier oversetteren ikke får med i tekstingen... flere poeng som blir ødelagt pga dårlig teksting Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Slik er det jo med all humor på TV da... Er derfor man ser det utekstet Endret 30. desember 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Herlighet så gode dei to siste episodane har vore, eg fekk ein litt spesiell følelse når eg såg dei. Framgangen i episoden var veldig god og humoren på topp. Det er kanskje av betydning at eg er ein smule overtrøytt av mangel på søvn, men det var uansett geniale episodar. Sheldon er kongen, men Penny er jammen ikkje langt bak, digger karakteren hennes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå