Dark Fire Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Kom på noe jeg faktisk har å si i denne tråden: Jeg foretrekker den første sessongen, spesielt de første episodene. Ser faktisk på den første episoden nå igjen, og føler for første gang på lang tid at jeg blir godt underholdt av TBBT.. Med andre ord føler jeg at det ikke er mye substans i de senere episodene, om enn noe underholdende, ikke treffende. 1) Enig/uenig? 2) Andre serier som har holdt ut med sitt nerde-budskap gjennom hele serien, og ikke gitt etter for populæritet og dermed penger? Det som sitter klistret til hjernen er 'det triste' i serien, istedenfor å utvikle seg til å bli enda mere intelligent (noe jeg skulle likt å se! ), istedenfor bare blir dummere og dummere.. Hvis noen nevner Futurama vil jeg gjerne bli fortalt hvor mange intelligent poenger en Futurama-episode faktisk har i gjennomsnittet, og hvis jeg hører flere enn 6 må noen poengtere hvor de er, for i så tilfelle 'er jeg for dum' til å merke meg og forstå dem.. (Jeg gjetter at jeg ser noe rundt 2-5 pr episode) Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Mulig det har blitt litt dårligere, men jeg syntes fortsatt det er en av de beste seriene der ute. 23. september er aaaalt for lenge til! Lenke til kommentar
simentp Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Gleder meg til TBBT OG The Office på samme dag Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ja, ikke sant! Skal bestille meg denne: http://www.tvstoreonline.com/bigbang006.html Har du bestilt den? og skal man skrive postnummer i Zip-code feltet? eller i street adress line 2? Bump Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Blir nok på zip-code! Bare en mnd igjen nå Sheldon haha Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 da var denne bestilt http://www.tvstoreonline.com/bigbang008.html Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Stilig! Jupp, den ble bestilt dagen etter. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 hvor lang tid tok det å få pakken? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 En uke - halvannen? Er ikke helt sikker, da jeg var bortreist når den kom. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 takk gleder meg veldig Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Alltid gøy med t-skjorte i posten. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hvordan er kvaliteten på t-skjortene? Gjerne legg ved hvilket merke det er On topic: Blir morro med TBBT 23 og Supernatural 24 september Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Gratulerer Jimmy Parson(Sheldon) med Emmy for TBBT! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Skal rett og slett bli deilig når TBBT kommer igang igjen. Er litt tørke på tv fronten for min del nå. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Gratulerer Jimmy Parson(Sheldon) med Emmy for TBBT! Når fikk han denne? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Stikk på youtube og søk "Jim Parsons emmy 2010", der finner dere prisutdelingen, intervjuer, etc. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Han spiller rollen sin godt, vel fortjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå