WheelMan Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Det er flere episoder hvor de diskuterer gamle og nye BSG, husker ikke hva han prefererer. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Han har en Cylon-toaster. Og i første episode, når Leonard sier han vil invitere Penny på mat, sier han at de skal se sesong to av BSG. Det er flere tilfeller også, iirc. Edit: litt sen Endret 27. juni 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Den unseen piloten var... annerledes. Er glad for at de gikk i den retningen de gjorde med serien, for det der hadde blitt slitsomt. Gilda og Katie var ikke noen særlig gode eller troverdige karakterer, og Sheldon er mye morsomere som aseksuell og asosial. Og serien uten Raj og Howard hadde vært utrolig tomt. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ny sesong starter 23. september i US of A, gleder meg villt Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Det blir grisebra! Gleder meg som en unge! Selvom jeg håper at de går litt tilbake til den gamle humoren, sesong 3 ble tidvis litt tam. Endret 1. august 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Oioioi! Gleder meg ekstremt! Er jo ikke lenge til engang! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ny sesong starter 23. september i US of A, gleder meg villt Jeg har mye å glede meg til i september. Virker som en felles måned for mange serier. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er vel ganske vanlig at serier starter på høsten, er det ikke? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er vel ganske vanlig at serier starter på høsten, er det ikke? Kan stemme det ja. Er så lenge siden sist høst at jeg ikke har tenkt på det engang. Levd i best velgående med alle seriene som har gått på skjermen nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ny sesong starter 23. september i US of A, gleder meg villt Yes! Blir knall! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ny sesong starter 23. september i US of A, gleder meg villt Yes! Blir knall! Indeed The Office starter også 23, aaah Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg kommer seriøst til å slite med å få døgnets timer til å strekke til i september. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har begynt nå og se på dette programmet, så hele sesong 1 idag, så starter jeg på sesong 2 etter helga Sesong 3 har jeg sett. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Både The Office og The Big Band Theory 23.? Kanon! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Fikk meg en t-skjorte forrige fredag som er litt kul. Kosta under 200kroner, så ble ikke tolla. Bare frakten som kosta 20kroner eller noe sånt. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Den kjøpte jeg for 99,- på Outland i Oslo. Epic t-skjorte! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Tøft, må ha meg en sånn.. Fin måte å uttrykke vår geekisme... Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ja, ikke sant! Skal bestille meg denne: http://www.tvstoreonline.com/bigbang006.html Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Noen som vet om en butikk i Oslo som selger TBBT plakater? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå