Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Likte "the unseen pilot" egentlig. Følte at den var hakket mørkere og mer realitisk en den versjonen som går nå, den vi har nå kan mange ganger bli litt vel "sukkersøt" men folk liker jo å drømme seg vekk så... Alt i alt så liker jeg vel den versjonen vi har nå bedre men likte definitivt denne versjonen også og det hadde vært gøy om de klarte å lure inn noe av det vi så i denne piloten i den endlige versjoen, den trenger helt klart noe nytt. Likte også at sheldon var hakket mer normal her, i den vi har nå virker han veldig som en helt asexuel jomfru.

 

Jeg hadde helt klart lyst å se en episode til etter at jeg var ferdig med piloten og den føltes veldig fresh siden serien begynner å dabbe litt av nå. Som jeg sa så håper jeg de finner en måte til å snike inn noe fra piloten f.eks Katie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men hun Gilda eller hva hun het tror jeg hadde passa bedre i gruppa enn Raj.

 

Hun var grusomt irriterende, og når det kommer til nerdejente, har Leslie Winkle samme rollen i gruppa. Bare synd vi ikke får se henne oftere.

 

Kan ikke si hva jeg likte best, fordi jeg så piloten som ligner på dagens versjon rett før unseen pilot (nesten ordrett de samme vitsene). Det jeg oppdaget var hvor mye bedre showet var i starten enn det er nå, uavhengig av hvilken av de to som er best.

 

Jeg likte den dystre stemninga og frekkheten til Katie bedre, men å gi avkall på Howard ville jeg ikke gått med på. Føler jeg kan relatere meg litt til han.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Har endelig fått sett den originale piloten og likte den ganske mye. Litt rart med andre navn på Penny og Leslie (dvs Katie og Gilda), og savnet helt klart Raj og Howard. Men bortsett fra det var det utrolig morsomt, som vanlig. Det som irriterer meg mest er at jeg hele tiden tenker på hvordan det ville vært om de fortsatte serien etter denne piloten i stedet for å starte om igjen. Det kommer jo selvsagt aldri til å skje, men det hadde vært morsomt om de hadde hatt en spesialepisode basert på denne piloten. Kanskje en dobbel-episode hvor både Katie og Gilda har sentrale roller?

Lenke til kommentar

"TBBT Unseen Pilot" var morsom. De første 10-ish minuttene var best. Gilda er jeg glad dem ikke beholdt da hun bare var irriterende. At dem beholdt en karakter som Katie er jeg glad for. Samtidig synes jeg det er bra dem byttet ut skuespilleren; Kaley Cuoco er jo mye penere og hun er heldigvis ikke en ubrukelig skuespiller.

 

Morsomt å se Sheldon litt mer utadvendt. Han kan gjerne utvikle seg slik i neste sesong. Noe som jo er en mulighet med tanke på hvordan sist sesong sluttet. Håper neste sesong vil bli mer som den første, uten at serien tar to steg tilbake. Fortsetter det slik det har gjort fra andre til tredje sesong frykter jeg hvordan serien vil utvikle seg. Jeg sier ikke at andre og tredje sesong er søppel, men etter min mening har det gått i nedoverbakke.

Endret av Bilael
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg så over noen gamle episoder i dag, og fant noe interessant (eller ikke :p).

 

I en episode langt tilbake tid, så skulle Penny sove over hos våre gutter, fordi Howard og Pennys kusine/venn/whatever hadde okkupert hennes egen leilighet. Penny skulle legge seg, og la seg med hodet mot døren. Sheldon poengterte da at dette var feil, fordi forsvarsmekanismen vår vil ha det til at vi sover med hodet fra døra.

 

MEN!

 

I en episode jeg så i dag, så satt Leonard og Leslie Winkle og øvde seg på instrumentspilling, med en påfølgende hyrdestund. Sheldon ble da usikker på hva han skulle gjøre, og endte opp sovende på sofaen, MED HODET MOOOT DØRA! Er ikke Sheldon så feilfri som han selv skal ha det til ? :hmm:

Lenke til kommentar

Men så må du tenke på at det faktisk ikke er en feil, siden episoden hvor Sheldon sover med hodet MOT døra kom lenge før episoden hvor Sheldon fortalte Penny om denne forsvarsmekanismen. Da denne første episoden ble skrevet visste de altså ikke at de senere ville benytte seg av en slik problemstilling. Men absolutt et artig funn :)

Lenke til kommentar

Men så må du tenke på at det faktisk ikke er en feil, siden episoden hvor Sheldon sover med hodet MOT døra kom lenge før episoden hvor Sheldon fortalte Penny om denne forsvarsmekanismen. Da denne første episoden ble skrevet visste de altså ikke at de senere ville benytte seg av en slik problemstilling. Men absolutt et artig funn :)

 

De som skriver serien og skuespillerne visste det ikke, men Sheldon visste det. Det er ikke noe han har funnet på etterhvert. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...