Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pilotepisoden som aldri har blitt vist har sluppet ut.

Begynner med at Sheldon og Leonard er fattige og må donere sperm for å få penger.

Sheldon på vei til middag finner en gråtende dame (fin å se på) som akkurat har blitt dumpet og ikke har noe sted å bo og inviterer henne til å spise på restaurant.

Hun inviterer seg hjem til S/L og vil bo der noen dager, leiligheten er helt annerledes enn det vi ser i serien nå. Leonard får så besøk av en studievenninne som ser på besøket av Katie som en trussel.

Katie går ut og kommer tilbake og krangler med Leonard, dette gjør at hun forlater leiligheten om morgenen. Lenard blir lei seg og går og finner Katie på jobben hennes (sminkebutikk) og sier unnskyld. Episoden avsluttes med at Katie kommer tilbake og flytter inn igjen.

Serien har ellers enn mye mer 80talls preg med farger og klær. Katie er spilt av en annen dame som er høyere og slankere.

Tror ikke det er en offisiell pilotepisode. Tipper det er en slik prudusenten har laget som han sendte inn til tv-selskapet i håp om at de skal lage serien.

Endret av Makhshava
Lenke til kommentar

Episoden ble laget i 06/07 sesongen, men ingen ble førnøyd med den så de ditcha den. Et av sitatene fra Lorre om denne episoden, og dens utgivelse på nett er "It would be fun to see our own failors". Personlig synes jeg ikke at episoden var ille.

I så fall tar jeg tilbake påstanden.

Var dette noe de laget før de startet med serien som ble lansert, da eller?

Lenke til kommentar

The show's initial pilot, developed for the 2006–07 television season, was substantially different from its current form. Only Johnny Galecki and Jim Parsons were in the cast, and the female lead, Katie, was envisioned as "a street-hardened, tough-as-nails woman with a vulnerable interior".[21] Katie was played by actress Amanda Walsh[22] They also had a female friend called Gilda (played by Iris Bahr). The show's original theme music was also different, using Thomas Dolby's hit "She Blinded Me With Science". The show was not picked up, but the creators were given an opportunity to revise the show, bringing in the remaining leading cast and retooling the show to its current format. The original unaired pilot has never been released on any official format, but copies of it are floating around the internet with various collectors. On the evolution of the show, Lorre bluntly admitted "We did the 'Big Bang Pilot' about two and a half years ago, and it sucked... but there were two remarkable things that worked perfectly, and that was Johnny and Jim. We rewrote the thing entirely, and then we were blessed with Kaley and Simon and Kunal." As to whether the world will ever see that original pilot, maybe on a DVD, Lorre said "Wow that would be something, we will see. Show your failures..."[23]

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Big_Bang_Theory

Du har både rett og galt i dette tilfellet, for TV-selskapet tok det ikke opp... men skaperene likte det ikke heller. Dagens format er nok det beste for alle parter.

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Fant den (delvis) på youtube. Part 1 og 2 + en liten del av part 3.

"The Big Bang Theory - Unaired "Amanda Walsh" Pilot"

Tragiske greier sammenlignet med hvordan serien egentli ble. Katie funker ikke på noen som helst måte like godt som Penny.

Lenke til kommentar

Hahaha, synes de gjorde veldig mye bedre i den piloten enn i serien. Sheldon virka mye morsommere, og hun dama (ikke katie) var ett friskt pust. Men uansett så var det Sheldon som var sinnsykt mye bedre framstilt i den piloten, min mening i alle fall.

Er dog enig i at Penny er bedre enn Katie, men hun Gilda eller hva hun het tror jeg hadde passa bedre i gruppa enn Raj.

Lenke til kommentar

"I'm a spaceship on wheels?"

"Hmm.. Ghost on rollescates?"

"..no - i'm starting to think it's a penis"

"Oohh yeah.. It's a penis" :lol:

Likte humoren! Selv om hu dama hadde passet på toppen av de tre nåværende, hun kan ikke erstatte Rajesh.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Hu brunetta i den piloten var iallefall bare en eneste enormt frustrasjonskilde. Hun var bare irriterende å høre og se på. Penny sin erstatter derimot var helt ok. Langt ifra like deilig å se på, men med et par episoder til tror jeg nok at hun kunne blitt mer interessant.

Alt i alt er jeg glad for at denne ideen ble skrapet, men jeg håper de går mer tilbake til den i neste sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...