Osecia Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hver gang jeg ser Sheldon må jeg sitte å overbevise meg selv om han bare er en skuspiller. Fantastisk prestasjon av Jim Parsons. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 NEI!! HAN HETER SHELDON! SHELDON Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Haha! Det er ikke langt unna at man sitter med den følelsen. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg synes man ser klare likhetstrekk mellom han og karakteren Sheldon. Måten han snakker på er veldig lik Sheldon 3 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Wooot? Det ER Sheldon! :!: Jeg visste han var virkelig! 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hehe, han er rå i virkeligheten og da Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Han har jobbet for Microsoft. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg trodde virkelig at forskjellen mellom karakteren og skuespilleren skulle være mye større. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Vanskelig å se for seg at han ikke er like smart som Sheldon når han er så lik på ekte x) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hei Jeg kom over en serie som heter The Big Bang Therory etter å ha lest noe om den. Ja, den er faktisk morsom! Jeg har sett på den noen par ganger før, men forstår bare ikke hvorfor den heter "The Big Bang Theory" når det ikke handler om dette. Men ja, jeg anbefaler å se på den hvis du liker komedie. Jeg har også sett på en annen som heter "Two And a Half Men" Det er også komedie. Handler mye om to menn og en gutt. Det er en morsom familie... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Du quoter en post som er tre år gammel. Good job, newbie. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Problemstillingen er fortsatt gjeldene, og tråden levende. Ser ikke greia, Cyph EDIT: Brukeren er også aktiv. Endret 30. mai 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Du quoter en post som er tre år gammel. Good job, newbie. Vet den er, men det er ikke noe vits i å lage en ny en siden da vil den ikke var noe spennende for en annen. Har alttid lurt på dette så jeg fikk sjansen til å spørre, forresten er egentlig ikke newbie. Hadde en annen bruker med rund 210 post, glemte passordet. Brukte den ikke på et halvt år eller noe. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Kjenner jeg ble mektig provosert av oppførselen til Penny i siste episode. Snakk om og være selvsentrisk. Hadde jeg vært Howard hadde jeg neppe pratet med hun igjen. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Hei Jeg kom over en serie som heter The Big Bang Therory etter å ha lest noe om den. Ja, den er faktisk morsom! Jeg har sett på den noen par ganger før, men forstår bare ikke hvorfor den heter "The Big Bang Theory" når det ikke handler om dette. Øhm, du forstår ikke det? Men likevel finner du serien morsom? Edit: skikkelig teit skrivefeil. Endret 24. juni 2010 av Makhshava 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hei Jeg kom over en serie som heter The Big Bang Therory etter å ha lest noe om den. Ja, den er faktisk morsom! Jeg har sett på den noen par ganger før, men forstår bare ikke hvorfor den heter "The Big Bang Theory" når det ikke handler om dette. Øhm, du fårstår ikke det? Men likevel finner du serien morsom? hehe, 2nd Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Øhm, du fårstår ikke det? Nei, gjør faktisk ikke det. men ser ut som om du gjør Så vet du eller ikke?? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hva er de utdannet som og hva jobber de med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå