Osecia Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Å.. digget scenen der Raj får Leonard og Howard ut på gangen, lukker døren, snur seg og sire "So, you haven't pent your rent this month!" ÅÅåååå!!! Den var GENIAL!! =P Hele episoden var egentlig over snittet genial! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Da nærmer vi oss igjen da... Lenke til kommentar
FatXander Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Å.. digget scenen der Raj får Leonard og Howard ut på gangen, lukker døren, snur seg og sire "So, you haven't pent your rent this month!" ÅÅåååå!!! Den var GENIAL!! =P Hele episoden var egentlig over snittet genial! Så SYYYYKT enig! Gleder meg til ny episode som kommer i natt!! Håpe på at den er minst like bra som den forrige! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hvor finner dere ut når neste episode kommer? Med i natt, mener du etter klokken tolv? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Vi ser på tidspunktet de forrige dukket opp. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Okay, og en ukes mellomrom? Nå føler jeg at jeg stiller mye dumme spørsmål. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Nei. Jeg bruker hvertfall en side som http://www.myepisodes.com/ for å holde styr på det hele. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 står også på imdb.com de kommer ut i 4-5 tiden på natta... Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Damn, da får jeg ikke sett den før i morgen. Natta, godtfolk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Blir herlig med ny episode etter min siste "vanskelige" eksamen som er ferdig ca kl. 10! Da blir det bare å nyte de siste to-tre(?) episodene nå fremover, håper de er gode! Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Så søte dere er.. Noen nerder som har lyst til å flytte inn og leve/prøve idèen? Eksistensialistisk like-to-learn-everything-that-doesnt-consume-too-much-time-and-energy her. Jeg hadde sikkert ikke ødelagt to PCer med andre ord med fysiske angrep pga stress å lese og Google fra den ene til den tusende dårlige artikkelen på å løse et problem (hvor alle som svarer i forum-tråder "alltid vet hva løsningen er"), og hvor PCen til slutt fryser i et spill for endte gang så du mister en dag med spilletid. BAM, nå må jeg skaffe meg ny case <_< Point: jeg trenger noen å arbeide med for å orke å holde inspirasjonen oppe.. Jeg blir gal av å være alene, lol. 5år isolasjon er nok. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 ? Hvor blir den av tro... Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Så er ikke bare meg som ikke finner den? Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Så er ikke bare meg som ikke finner den? Den har vært ute i en 12 timer den nå . Men gidder ikke å bryte reglene med å linke til det. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Aye. Da får jeg prøve litt hardere. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ser ut som det er en del infiserte torrenter ute å går... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Meget bra episode ute. Sheldon er ikke helt dum selv om han er uutholdelig å være nær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå